Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ampstar.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg

Mange tak for din respons.  :-) Vi værdsætter dit feedback. 

Mvh

www.ampstar.dk

Tilmeldt 9. Aug 09
Skrevet kl. 16:37

Hej Alex,

Vi er enig med dig at programmering ikke er vores stærke side. Vi vil helt sikker tage dine kommentar i betragtning, når forbedringer på hjemmesiden skal laves. 

Mvh

www.ampstar.dk

Tilmeldt 9. Aug 09
Skrevet kl. 16:45

Hej Martin,

Tak for dit opmuntring. Smile 

For en newbie har det været rigtigt svært selv på dette niveau og vi ser bestemt, at der er en del space for forbedringer vedr. vores website design. 

Samtidig med vil vi gerne nævne, at vi i år har lagt mere vægt på vores produkters design og kvalitet. 

Og du har gættet rigtigt, den var lavet i iWeb Smile

Mvh

www.ampstar.dk

Tilmeldt 9. Aug 09
Skrevet kl. 17:35

Hej Karsten

Vi har faktisk solgt vores varer på trendsales i ca tre måneder nu. Smile

Ang. troværdighed så skulle der ikke være noget problem, da vi er et registreret firma hos Erhverv og Selskabsstyrelsen. Vi har et valideret cvr og se-nummer. Vores cvr nummer har også været valideret hos trendsales. Desuden, vil vores website meget snart have et integreret dankort betalingssystem leveret af pbs, og dette kan kun lade sig gøre efter at pbs har analyseret og godkendt virksomheden. 

Vi takker for dine venlige kommentar, og vi værdsætter dit råd rigtig meget. Mange tak.

Mvh

www.ampstar.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:15

Hej Ampstar.

Jeg tror ikke at Karsten mener jeres troværdighed i form at i har et CVR nummer og at i er valideret hos Trendsales..
Ej hellere ikke Dankort betalingssytemet.

Det jeg forstår Karsten mener, er at selve siden (Designet, opsætningen, købe processen, teksten m.m.) er utroværdig.

Personligt giver jeg ham 100% ret.. Da jeg kom ind på jeres side, lukkede jeg den ned efter 30 sekunder. Dette skyldes side opsætningen.. Det ligner en reklame side, med et hurtigt øjekast. Så scrollede jeg ned på siden og så masser af billeder.. Siden ligner ikke en webshop og den måde den er sat op på, mistede den ALT mit troværdighed med det samme, og jeg valgte derfor at lukke den ned med det samme.. Senere hen kikkede jeg lidt nærmere på siden, og dette hjalp desværre hellere ikke på troværdigheden. Jeg ser en side skrevet med KÆMPE tekst, alt er centreret og alle billederne irriterer mine øjne.

Håber i kan bruge mit feedback. :)

Glæder mig til at se en ny og forberedt side hurtigst muligt..

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)