Jeg har lige et spørgsmål, da jeg er ved at opstarte en ny webshop. Koster det noget, for at folk kan betale med Dankort? og er der nogle udgifter på dette ellers?
Du kan anvende Pay pal, som tidligere nævnt, her er ingen opstarts gebyrer eller løbende faste udgifter, til gengæld er de dyrere ved den enkelte transaktion, de modtager Visa og mastercard er lige i tvivl om de tager et "rent" dankort uden internationale betalingskort tilknyttet.
På den måde kan du starte dit koncept uden at hælde penge i de danske banker's PBS.
Hmm.. 1200 kroner er jo også en slags penge.. Det er jo aldrig sikkert, at mit koncept er godt nok, til at de bliver tjent hjem igen :) Jeg er desværre ikke så glad for at satse penge i mine projekter, så det bliver - lidt som mange andre, med at jeg bare skal spare overalt hvor jeg kan :)
Hvis du ik kan tjene 1200 kr på et projekt, eller tror på dette, så er det helt klart det forkerte du laver...
Det koster penge at starte op, og tjene penge, og tør man ik tage den risiko (i dit tilfælde stort set ik eksisterende), så bør man helt klart lave noget andet...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Du kan anvende Pay pal, som tidligere nævnt, her er ingen opstarts gebyrer eller løbende faste udgifter, til gengæld er de dyrere ved den enkelte transaktion, de modtager Visa og mastercard er lige i tvivl om de tager et "rent" dankort uden internationale betalingskort tilknyttet.
På den måde kan du starte dit koncept uden at hælde penge i de danske banker's PBS.