Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt Wordpress Hjælp Søges Til Opdatering af Blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Søger en Wordpress mand/kvinde, som inden for de næste par dage kan opdatere en af mine Wordpress blogs fra version 2.6.1 til den nyeste 2.8.5.

Jeg tør ikke gøre det selv, da jeg er bange for at det chrasher p.g.a den gamle WP version.
Så jeg søger en kompetent Wordpress mand, som mener han/hun kan gennemføre denne opgave til en god pris inden for et par dage.

På forhånd tak!

Mvh
Jean-Michel

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:12

Det burde ikke være det store problem og gøre selv, og du skal ikke frygte det kan crashe..

Når du logger in, i kontrolpanelet kan du se at i toppen står der opdater til 2.8.5 og så gør den det automatisk så vidt jeg ved :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:14

Hejsa

Du skal sådan set bare gøre som ovenstående, du skal bare være opmærksom på hvis du har nogle plugins som ikke er optimeret til de nyeste wordpress versioner, så kan de godt gå i smadder.

Ellers er det bare et enkelt klik.

// Peter

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:24

Dem der har arbejdet lidt længere tid med wordpress, ved jo godt, at i version 2.6, der fandtes automatisk opdatering af Wordpress ikke... så det er den manuelle vej som i gode gamle dage.. slet filer på webhotellet og lig dem op forfra.. men husk ikke at slette wp-config filen.. og nok en god ide at lave en database backup inden...

(men har sendt mail til dig Jean :-) )

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:26

Hej Nicolaj og Peter

Tak for jeres svar.

Men hvis det bare var så nemt.

For det første findes denne 1-klik funktion ikke i Wordpress version 2.6.1, og for det andet har jeg selv prøvet at installere den selv manuelt, og der chrashede den, så jeg måtte få en til at genetablere bloggen.

Søger derfor stadig en Wordpress haj som kan hjælpe mig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:31

Hej Brian

Tak for dit svar på min søgen!

Og tak for dit svar på min mail, men tillad mig lige at prøve her på Amino også. Smile

Det jo lige det,  og har som sagt selv prøvet manuelt med instruktionerne fra Anders Saugstrup( http://www.saugstrup.org/opdatering-opgradering-worpress-blog/), men det crashede, og måtte som sagt have en mand til at genetablere bloggen for mig.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:35

Mon ikke jeg kan fixe det for dig, smid info til mig på Thomas@aboutweb.dk - Så kigger jeg på det 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:40

Hej Thomas

Har skrevet dig en mail.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:46

Arh vidste jeg ikke, men jeg er også ny i wordpress :)

Men held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)