Hej alle Aminoer. Her kommer et godt tilbud til jer (læs: reklame) Jeg vil selvfølgelig gerne dele vores nystartede virksomhed (starter faktisk først mandag) med jer i håb om at kunne sprede budskabet og hjælpe folk. Vores virksomhed hedder Shoop og vi har ét produkt: WebShoop. Normal 0 0 1 86 494 4 1 606 11.1282 0 0 0
WebShoop er en super enkel webshop, til dig, der vil hurtigt i gang og stadig have et flot design. WebShoop giver dig en masse fede funktioner samtidig med at være super brugervenlig og nem at sætte op. Den indeholder blandt andet en betalingsløsning, hvor du ikke behøver at have en indløsningsaftale med PBS eller nogen ekstraudgifter. Derudover er WebShoop en webshop, blog og hjemmeside i én!
Den koster kun 199 kr om måneden. Og vi har hverken oprettelsesgebyr eller bindingsperiode.
Prøv WebShoop helt gratis i en måned på Shoop.nu
For god ordens skyld skal der selvølgelig være noget Amino-rabat. Hvis WebShoop er noget, så skriv til mig, så finder vi ud af en god aftale ;)
Jeg håber nogen kan få brug af løsningen. Prøv den, og hvis ikke det er noget, så behøver man selvfølgelig ikke gøre mere. Hvis du har noget konstruktivt kritik så skriv endelig, det ville være en stor hjælp :)
OBS: Ved ikke hvorfor det står i forskellige skriftstørrelser.. Håber I vil bære over med det... |
Hej Maria.
Jeg er måske interesseret:-)
Skriv gerne til mig på: karen_melchior@hotmail.com.