Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPRÅB til opsøgende sælgere, der søger opgaver

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt indlæg.

Har lige haft en sælger til samtale som skulle kunne sparke døre ind og levere en anstændig service over for mine kunder. Visitkort er trykt og så ringer gutten og spørger om ikke jeg kan klare det selv i et par dage, for han har fået en blokeringBig Smile

Så er det op til mig at følge op..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:55

Hans Stokholm Kjer:

Jeg vil ikke have en sælger, der lægger initiativet over til mig.
Jeg vil have en sælger, der tager magten i kommunikationen og overbeviser mig om, at jeg ikke kan klare mig uden ham.
Hvis du ikke kan overbevise mig, hvorfor skulle jeg så tro på, at du kan overbevise mine kunder?

Yes

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:33

Kenn Olsen:
så ringer gutten og spørger om ikke jeg kan klare det selv i et par dage, for han har fået en blokering

Jeg håber, I har aftalt prøvetid.
Det er selvfølgelig synd for manden, men du er nødt til at se det fra virksomhedens side: Har du råd til at give ham en chance?

mvh Hans

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:40

Ja sløjt ikke?? Skulle nok have grebet knoglen og ringet, MEN er ny herinde, så ved ikke lige hvordan man finder kontakt- info.... Før nu! Snakkes i morgen Hans:-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:47

Hej Hans

Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig.

Men det gælder sørme da ikke kun for sælgere. Hold op hvor er der da mange virksomheder herinde, der forventer at opgaverne lander i skødet på dem. Hold op hvor er der mange der har for høje tanker om sig selv, og hvor folk dog generelt mangler initiativ.

Jeg tror at 90-95% af alle tråde herinde der omhandler en form for tilbud indeholder sætningerne:

- Kontakt mig via min hjemmeside hvis du vil have et tilbud

- Skriv en email hvis du vil vide mere om mulighederne

- jeg kan ikke give en pris fordi jeg mangler dit & dat

- klik ind på min hjemmeside og læs mere.

Hvor er fokus på kunderne? Hvem er det der skal gøre en indsats? Ham der gerne vil have en hjemmeside til 30.000 (eller 3.000 for den sags skyld) eller ham der gerne vil BETALE 30.000 for en hjemmeside?

Men det betyder jo heldigvis at de der formår at sælge. Dem der ved at man skal servere tingene på et sølvfad. Dem det forstår at være proaktive. Dem der handler. De har jo en klar fordel allerede, og de behøver være så bange for konkurrencen Smile

Hilsen Morten

p.s. Et godt råd til spirende sælgere: Find et firma du synes sælger nogle fede produkter / løsninger. Hvis du selv tror på produktet, så er det lettere at sælge. Prøv så at kontakte firmaet bag, og spørg om du ikke skal hjælpe dem med at sælge det. Dét tror jeg vil vække opsigt.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:25

Fint indlæg både Hans og Morten

Jeg er sælger, og vil gerne give et indspil til de indtryk, som vi som sælgere får.

99% af alle de salgsjob/tilbud der findes på Amino vedr freelance salg, 100% provision, start fra scratch etc.

Det tiltaler naturligvis en målgruppe, men med alt respekt, så er der mere kvantitet end kvalitet i denne målgruppe af sælgere, hvorfor seriøse henvendelser til lidet flaterende tilbud er en mangelvare.

Derfor er min tese. Hvis der er væsentlig mere substans i tilbuddene, så kommer de seriøse henvendelser fra sælgerne også :0)

Mvh

Holger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)