Arrrgg... hvorfor ødelægger i en god tråd med masser af GOD VIDEN??? Lars, jeg går bestemt også ind for debat. Men hey opret en tråd til det, istedet for, at kapre en tråd hvor Christian kommer med et venligt svar! Det er vel det mindste vi kan gøre for hinanden! |
Dato: 13-12-2006 02:01:36 Forfatter: Kenneth BoysenArrrgg... hvorfor ødelægger i en god tråd med masser af GOD VIDEN???Lars, jeg går bestemt også ind for debat. Men hey opret en tråd til det, istedet for, at kapre en tråd hvor Christian kommer med et venligt svar!Det er vel det mindste vi kan gøre for hinanden!Hej Kenneth,Du har fuldstændig ret i at der er masser af god viden i denne tråd og det er der stadig, bl.a. fordi en af de største problematikker ved at starte en ny virksomhed er alle faldgruberne, og jo mere de bliver afdækket i deres rette forum og sammenhæng, desto større er chancen for en forståelsen af situationen.Jeg må medgive at mellemspillet med Vidensbanken.com blev længere end strengt nødvendigt, men det er en del af spillet og der skal altså mere end een til at diskuterer.Med venlig hilsenLars C