Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af software..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har gennem den sidste tid været i samarbejde med en softwareudvikler, som ikke lever op til vores indbyrdes aftaler og deadlines. Jeg er generelt utilfreds med samarbejdet og ønsker at finde en anden leverandør til udvikling af min hjemmeside og de komponenter den skal indeholde. 

Min tid er presset og jeg har et budget på 25.000 kr. inkl moms

Er der nogen som kan anbefale en softwareudvikler?

Tak på forhånd!

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Du er velkommen til at sende en mail til mig på leo@ewebdesign.dk gerne mere info.

Mvh Leo

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da være velkommen til at sende en mail med mere info til email@redweb.dk så giver vi gerne et estimat og en tidshorisont :)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Jeg har været softwareudvikler i mere end 10 år, og lavet mange ting i den periode - deriblandt også hjemmesider. Jeg arbejder ligegodt i java og .net, og har til hjemmesider blandt andet brugt standard værktøjer som joomla, og også selv opbygget dem helt fra bunden.

Min helt store styrke ligger i softwareudvikling/kodning (java/.net), og evnen til at finde den gode og ukomplicerede løsning til et problem.

Nu er det jo ikke så mange informationer du kommer med, hvorfor det kan være svært at bedømme, hvorvidt min ekspertise rækker, selvom jeg dog vil mene det.

Jeg vil dog gerne høre mere om dine behov. Så du må meget gerne kontakte mig, hvis jeg har fanget din interesse.

 

Med venlig hilsen

 

Per Mikkelsen

mikkelsen.p@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes
Jeg har et godt bud på en løsning der dækker alle de basale funktioner som en hjemmeside skal have, skulle der mangle en funktion kan det altid bygges til. Jeg tænker på vores CMS-løsning : http://www.itdenmark.dk/itdk/product/cms.php <-- her kan du også læse mere omkring hvem vi er :)

En CMS-løsning gør det let for dig at holde din hjemmeside opdateret, uden at du skal have kenskab til programmering ect. kan du betjene Word, kan du også betjene din hjemmeside via vores CMS-system.

Du kan kontakte mig på min e-mail info@itdenmark.dk med lidt mere info omkring hvad det helt konkret er du ønsker dig, hvilke funktioner hjemmesiden skal have, hvor stor hjemmesiden skal være, måske har du allerede et færdig design til hjemmesiden - Så kan vi i sammarbejde finde en løsning der holder for dig og dit behov, og til en ganske god pris :)

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Jeg arbejder til daglig med webudvikling i København. Alt efter omfanget af dit website, hvad der allerede er lavet og din deadline vil jeg også gerne byde ind på opgaven.

Hvis du er interesseret kan du se nogle referencer her decode.dk hvor du også kan kontakte mig.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)