Efter din nærmere beskrivelse vil jeg skyde på, at jeg kan lave det i Joomla for et sted mellem 15.000 og 30.000.
Arlo:
Kan kun anbefale TYPO3, dog er joomla også godt men deres Admin panel er ikke ret interessant.
Stop nu med at komme med sære postulater, uden at du overhovedet bakker dem op eller kommer med eksempler på hvorfor "admin panelet ikke er interessant". Det er da direkte hæsligt at se på.
Hej Rasmus og tak for dit tilbud. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor jeg skal komme med en så præcis beskrivelse, når du kommer med et svar der hedder 15-30 tusind. Her må du komme med et mere præcist tilbud, hvad er der med i dit tilbud siden der er en forskel på 15k. 15K i forskel er for en stor virksomhed måske ikke noget problem og dog, men for en virksomhed af min størrelse er det ihvertfald.
Et CMS hvor du har 100% valgfrihed med designet er Umbraco. Det kører dog på en Windows server. Til det kan man lave kode der kan de funktioner som du efterlyser.
Med nyhedsbrevet vil jeg anbefale at du bruger en 3. part til denne del. Bl.a kan jeg anbefale MailChimp som nemt kan bygges ind i systemet.
Mht. sprog vil jeg IKKE anbefale dig at vælge sprog på baggrund af browser men lad selv brugeren foretage et valg. Derefter kan man så når brugeren har valgt gemme det i en cookie på klienten så sproget kommer op næste gang.
Referencer er blot en "dum" side med links. Den burde ikke koste noget at få lavet da du i et cms selv kan lave den.
Min vurdering er at det er spørgeskema som vil tage længst tid hvis du allerede har HTML koden klar til designet.
Et slag på tasken vil være mellem 5-10.000 at få det lavet i Umbraco excl. hosting (som jeg også kan tilbyde).
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Med hensyn til nyhedsbrevet kan jeg anbefale www.mailinglist.dk :) Det er billigt i en start hvor man ikke har de store midler til rådighed og kan nemt indbygges mange systemer via vores webservice / API
Hej Rasmus og tak for dit tilbud. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor jeg skal komme med en så præcis beskrivelse, når du kommer med et svar der hedder 15-30 tusind.
Hej Rasmus og tak for dit tilbud. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor jeg skal komme med en så præcis beskrivelse, når du kommer med et svar der hedder 15-30 tusind.
Hej Rasmus og tak for dit tilbud. Jeg må desværre sige at jeg ikke forstår hvorfor jeg skal komme med en så præcis beskrivelse, når du kommer med et svar der hedder 15-30 tusind. Her må du komme med et mere præcist tilbud, hvad er der med i dit tilbud siden der er en forskel på 15k. 15K i forskel er for en stor virksomhed måske ikke noget problem og dog, men for en virksomhed af min størrelse er det ihvertfald.
Det er fordi Rasmus, er nået et niveau indenfor It-udvikling, hvor han ved at det kan betale sig at tage udgangspunkt i kundens krav! Istedet for bare at beskrive det system, som Rasmus selv kunne tænke sig at bygge. Det er egentligt rigtigt fornuftigt!
Det er fordi Rasmus, er nået et niveau indenfor It-udvikling, hvor han ved at det kan betale sig at tage udgangspunkt i kundens krav! Istedet for bare at beskrive det system, som Rasmus selv kunne tænke sig at bygge. Det er egentligt rigtigt fornuftigt!
Tak for den kommentar Lundsby. Det er nemlig præcist min pointe!
til både Lundsby og Rasmus. Når I bruger ordet niveau, må I også vise det - er der sider som jeg kan besøge for at se Jeres niveau til de 15-30k?
Syntes personligt ikke det viser niveau, at lave en specifik kravspecifikation og ikke få en specifik pris. Virker mere som om at trække flere penge ud af kunden, fordi man lige "brugte" lidt mere tid på projektet end forventet. Jeg ved også godt at når man siger det tager kun et par timer, så ender det med rigtig mange istedet. Så selvfølgelig skal der regnes med lidt spild = pris. Mener bare at det ikke er verdens mest krævende projekt, tager jeg fejl ved jeg at jeg får det afvide :)
om det så er i det ene eller andet CMS system og regner derfor også med at få en fast pris på den krav specifikation som jeg har skrevet. Samtidigt med hvor lang tid det vil tage.