Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Silketryk/serigrafi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er for nyligt begyndt at silketrykke. Jeg har købt tingene til silketryk i Usa (rammer, emulsion og farver) Men det er desværre rigtig dyrt at købe artikler i Usa (Fragt og told), så jeg leder efter et sted at købe det i Danmark, eller i Europa?

Jeg har haft kig på Udesen.com, men der kan man kun købe photo emulsion i 4,5 liter spande. Hvilket er lige i overkanten af hvad jeg skal bruge, og har råd til.

Håber i kan hjælpe!

Mvh Axel Carlsen.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:07
Hej Axel Undskyld jeg bryder ind i dit tråd men jeg er også intra i silketryk (har dog ikke indkøbt noget endnu) MEN vi kunne evt etabler et samarbejde da jeg også har kunde som skal have lavet silketryk ! Skriv til : Kennbo.grafik@gmail.com og lad os se hvad vi kan finde ud af !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:18

Hejsa

Min kone og jeg forsøgte lykken for et par år siden med textiltryk.  Vi handlede næsten alt med et firma der hedder Juhl A/S i Beder ved Århus.

Juhl A/S var dengang mere end villige til at hjælpe os med både know-how samt materialer, selvom vi ikke var større.

Nu ved I jo sikkert mere om dette end mig, men jeg kan med det samme anbefale jer at udvide med en Dye-Sub-printer til overførsler til Tee-shirts, mussemåtter ol.

Mener den hedder www.juhl-as.com

Held og lykke

Ohm

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:47

Ohm IT:

Nu ved I jo sikkert mere om dette end mig, men jeg kan med det samme anbefale jer at udvide med en Dye-Sub-printer til overførsler til Tee-shirts, mussemåtter ol.

Dye-sub er rigtig godt, men der er også rigtig mange problemer forbundet med det, f.eks. indtørrede printerhoveder - hvis printeren ikke bruges hver dag, tilbagevendende kalibrering af trykfarver /print, og dyre forbrugsvarer som eksempelvis farverne og transferpapiret. Hertil kommer så også at materialet skal indeholde polyester for at kunne absorbere dye-farverne.
De bedste og biligste leverandører af artikler til ds, ligger henholdsvis i US og UK. 

Men det er en fantastisk teknik, når det kører.....Big Smile

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Hej Axel

Nu ved jeg ikke hvad du trykker på, eller med hvilke farver. Da der findes et hav af emulsions typer.

Og alt efter type så skal de bruges stencilfjerner, og det er så heller ikke ligemeget med hvilken man bruger her.

Men vis du synes at udesen er for dyr så kan det heller ikke svare sig at kontakte de andre store på det danske marked.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)