Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af DanDomain webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 unge iværksættere, som er igang med at udvikle et koncept.

Virksomheden skal opbygges omkring en DanDomain webshop. Vi søger derfor en med erfaring i opbygning af DanDomain webshop.

Krav til opgaven:

Vi ønsker at få en fuld og funktionel webshop

Den skal udstråle kvalitet og overskuelighed

Skriv hvis du er interesseret:

kontakt: jkjensen@bde.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:06

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Hvis I går efter dandomains reference liste som Henning refererer til , skal I dog stadig altid kigge på firmaernes referencer - jeg valgte nemlig selv en webdesigner udfra denne reference liste fra Dandomain uden at kigge rigtigt på, hvad vedkommende havde lavet tidligere eller kontaktet noget af de tidligere kunder - og fik en Dandomain webshop fyldt med fejl og mangler (mange som jeg først opdagede efter 3-12 måneder!)  og som tilmed kostede mig 30.000 -  plus 15.000 ekstra til andet firma for at rette op på fejl. Udover de praktiske fejl og mangler i shoppen tror jeg heller ikke, at vedkommende ved noget om SEO overhovedet, da webshoppen bestemt heller ikke var seo venligt lavet. så kig jer endelig godt for og få referencer i massevis inden i bestemmer jer :-)

Mvh Pernille

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:32

snc:

Hvis I går efter dandomains reference liste som Henning refererer til , skal I dog stadig altid kigge på firmaernes referencer - jeg valgte nemlig selv en webdesigner udfra denne reference liste fra Dandomain uden at kigge rigtigt på, hvad vedkommende havde lavet tidligere eller kontaktet noget af de tidligere kunder - og fik en Dandomain webshop fyldt med fejl og mangler (mange som jeg først opdagede efter 3-12 måneder!)  og som tilmed kostede mig 30.000 -  plus 15.000 ekstra til andet firma for at rette op på fejl. Udover de praktiske fejl og mangler i shoppen tror jeg heller ikke, at vedkommende ved noget om SEO overhovedet, da webshoppen bestemt heller ikke var seo venligt lavet. så kig jer endelig godt for og få referencer i massevis inden i bestemmer jer :-)

Mvh Pernille

Avs en kedelig én.

Der er kommet rigtig mange nye virksomheder på den liste igennem de sidste par år, så undre mig ikke det helt store at kvalitet ikke er helt i top hos dem alle.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Hej Pernille

Har du orienteret DanDomain om dine oplevelser med denne designer/virksomhed?
For ellers er der jo andre, af vores kære iværksættere her på Amino, som måske havner i samme situation.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Hej Henning, nej det har jeg faktisk ikke og du har helt ret, det bør jeg gøre. Mange af fejlene har jeg dog først fundet løbende, og de sidste meget graverende først for en måneds tid siden, da jeg fik en kyndig person til at kigge på shoppen. Men igen, meget også min fejl, da jeg ikke rigtigt havde kigget på, hvad virksomheden havde lavet førhen, og jeg havde heller ikke sat mig ind i hvad en shop reelt kræver - skulle nok også have læst  Thorborgs e-pusher bog forinden :-)

Mvh Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Hej Pernille

Ja, jeg vil klart mene at du skal skrive eller ringe til DanDomain om dine oplevelser, da de jo kun er interesseret i at henvise til dygtige leverandører.

En anden og menget misforstået ting i dette her er at vi faktisk tit møder folk/e-købmænd som har været i din situation, som også som du påtager sig skylden for ikke at være opmærksom. Du kan jo ikke som e-købmand være en bedre designer, rådgiver, programmør, Dandomain ekspert m.m., det er jo netop derfor du har henvendt dig til en leverandør og betalt for et stykke arbejde.

En Dandomain løsning er jo i princippet en total køreklar webshop, så man uden den store it kundskab selv kan sætte op på en dag, ja, næsye på et par timer. Hvis du man så ønsker specielt design, programmering af nye moduler m.m., så er det jo lidt mærkeligt at dem du har betalt for dette, har lavet fejl på en shop som er fuld funktionel fra starten. Ja, det kræver det virkelig noget at lave nogle script da får shoppen til at fejle, men ja vi ser det desværre mere og mere. DanDomains webshop er jo blevet meget populært system og så er det jo klart at der også er flere som ønsker at lave design, programmering rådgivning hertil, og det  har så åbenbart medført der så også har indsniget sig nogle amatører.

Jeg skal dog understrege at DanDomain er meget lydhør over for sådanne oplevelser.

Hvis du ikke har fået rettet fejlene, er vi her blevet enig om at vi gerne vil hjælpe dig med at få rettet op på dem UB, så du kan konsentrere dig om det du skal, at tjene penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33

Hej Henning, tak for motivationen - jeg har nu sendt en lang redegørelse til Dandomain, og så må de gøre med informationerne som de vil - jeg håber bare, at der ikke står mange andre webshop ejere med halvfuldendte webshops, som heller ikke kan forstå, hvorfor der ikke komme nogle besøg, kunder og hvorfor siden ikke næsten ikke findes på Google på trods af link arbejde osv.....før de så får nogle professionelle til at kigge på deres webshops. Der er så meget, man ikke ved, når man starter en webshop op - men det regner man jo med, at eens webdesign firma har fod på.

Tak for dit tilbud om rådgivning. Jeg har pt et firma til at arbejde på shoppen og rette op på alle fejlene, men vil vende tilbage til dig senere - for det er altid rart med et ekstra sæt nye øjne (har jeg lært af erfaring!)  Mange hilsener Pernille 

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:33

Hej Pernille...

Hvem bruger du nu og er de gode ?

glæder mig til at høre fra dig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)