Hej Pernille
Ja, jeg vil klart mene at du skal skrive eller ringe til DanDomain om dine oplevelser, da de jo kun er interesseret i at henvise til dygtige leverandører.
En anden og menget misforstået ting i dette her er at vi faktisk tit møder folk/e-købmænd som har været i din situation, som også som du påtager sig skylden for ikke at være opmærksom. Du kan jo ikke som e-købmand være en bedre designer, rådgiver, programmør, Dandomain ekspert m.m., det er jo netop derfor du har henvendt dig til en leverandør og betalt for et stykke arbejde.
En Dandomain løsning er jo i princippet en total køreklar webshop, så man uden den store it kundskab selv kan sætte op på en dag, ja, næsye på et par timer. Hvis du man så ønsker specielt design, programmering af nye moduler m.m., så er det jo lidt mærkeligt at dem du har betalt for dette, har lavet fejl på en shop som er fuld funktionel fra starten. Ja, det kræver det virkelig noget at lave nogle script da får shoppen til at fejle, men ja vi ser det desværre mere og mere. DanDomains webshop er jo blevet meget populært system og så er det jo klart at der også er flere som ønsker at lave design, programmering rådgivning hertil, og det har så åbenbart medført der så også har indsniget sig nogle amatører.
Jeg skal dog understrege at DanDomain er meget lydhør over for sådanne oplevelser.
Hvis du ikke har fået rettet fejlene, er vi her blevet enig om at vi gerne vil hjælpe dig med at få rettet op på dem UB, så du kan konsentrere dig om det du skal, at tjene penge.