Jeg ønsker et tilbud på 2x2 par skjorter med broderet tryk på krave og bryst. Hvad kan i tilbyde, på sigt kunne vi være interesserede i mere profil tøj. Mvh |
Jeg lytter med
Hej Bjarke SKAL det være broderi ? Skriv evt til kennbo.grafik@gmail.com mvh Kenn Bo |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
Når der er tale om skjorter, ser det da dumt ud hvis det er tryk. Jeg ville også selv tænke at det ser lidt for "billigt" ud med tryk på en skjorte. |
Prisen afhænger i høj grad af hvilke skjorter det skal være. Skal det være Bilka skjorter eller Hugo Boss? Skal det være normale eller custommade? Skal det være prouktion fra Asien eller fra f.eks Italien eller Tyrkiet? Du skal nok uddybe din forespørgsel noget mere, for ellers er det meget svært at komme med noget tilbud... |
Vi har fået broderet vores Sponsorplay logo på en masse forskelligt tøj, skjorter, poloer, bluser og hættetrøjer osv. hos http://www.textilbroderiet.dk/. Vi gik ned i den lokale Mister butik og valgte tøjet fra nogle kataloger. Det var rigtig god kvalitet, men ikke de samme mærker, som de har på hylderne i butikken. Herefter sendte de os om til textilbroderiet, som også ligger i Holstebro og vi afleverede tøjet + en fil med vores logo. Jeg husker ikke prisen, men det var altså ikke specielt dyrt. Du kan jo give dem et kald og se hvad de kan tilbyde |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
VI levere også gerne profilbeklædning - også skjorter med brodering. |
Det afhænger nu helt af tykkelsen på skjorten, hvis det er en relativ tynd skjorte, så kan et broderi godt "trække" for meget i stoffet, således at stoffet rundet om broderiet bliver bølget. |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Hej Bjarke Som nævnt før kan broderingen nemt "trække" i stoffet. Har leveret en hel del skjorter med tryk (en udskåret folie som varmes på skjorterne) og fordelen er at farven holder i skjortens levetid. Har både leveret arbejds skjorter og kontor skjorter med stor tilfredshed for kunden ! Skal lige nævne at der skam også er forskel på den folie som bliver trykt på og folien findes i flere tykkelse som passer til stoffet ! |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
Hurtig pris. 800 kr incl opstart af broderi og skjorter http://www.id.dk/Skorter.aspx Excl moms Mvh Tex-tryk |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts