|
Anders - Det er ikke andet for end at jeg kommer i gang skriver et yderst høfligt brev, og hvis det ikke virker, spamme dem med post! Heldigvis har jeg også kontakter i TV og de trykte medier, så hvis der ikke er nogen der vil høre på mig, så kommer hele Danmark til at høre på mig efter aftensmaden og under morgenkaffen! David - Du kan se en del af hvad det offentlige har registereret om dig her, https://web.cpr.dk/gws/selvbetjening.jsp men det er ikke alt der står der. Dog kan jeg se det med mit manglende statsborgerskab. Tænk der står også at min fødselsdato, samt datoen for mit statsborgskab (den dag CPR registeret mener jeg fik det) "er usikker". USIKKER? Danmark er virkelig et IT land :D Benjamin - Præcis! Det er netop derfor det undrer mig, da det er min mor der er Dansk, samt at jeg er registeret alle steder i DK fra fødslen undtagen i CPR-registeret, jeg håber at det er en skrivefejl, og at de indser den, for jeg helmer ikke før at jeg får min vilje! Lige nu er jeg MEGET træt af DK! "prøv om du kan se logikken i det" - Kan jeg ikke :) Nicolai - Fair nok, 11 år a 5 millioner per år, du skylder mig 55 millioner. Men du får det til en Aminopris, 53 mill. ;) Aj, jeg kan slet ikke se det morsomme i det her! Gustne personer der sidder og roder med EDB de ikke har forstand på (læs kontornussere der forstår at ødelægge folks gode humør, og spilde deres tid). Jeg kan slet ikke vente til på mandag! Ken - Jeg står til at have Dansk statsborgerskab nu, men ja, jeg må jo så være indvanderer. Spørgsmålet er så bare hvorfra, for Nederlandene har aldrig givet mig statsborgerskab. Det der bekymrer mig mest er, hvis det kan ske for én, må det jo kunne ske for flere. Det er faktisk ret bekymrende! |
Jeg er også en af de uheldige som først har fået Dansk statsborgskab da jeg fyldte 11 år.
Og jeg er så pære Dansk som man kan være.(2 danske forældre) og har kun være i udlandet på ferie
Bliv gratis medlem