Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optagelse af film samt redigering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en film/medie fotograf med adgang til studie med lyssætning og hvid baggrund. Enten skal optagelserne laves i Århus eller omegn - alternativt har vi selv et ledigt lager hvor udstyr kan sættes op.

Derudover skal optagelserne klippes sammen - og lægges musik på.

Det drejer sig om ca. 40 små klip a 5 sek varighed - og derudover skal der laves 40 klip af ca. 10 sek som skal klippes sammen til en minifilm som skal vare ca. 5 min.

Har du erfaring indenfor dette område - og kan fremvise referencer, må du meget gerne kontakte mig på mail@houseofkids.dk

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:01

Jeg ville tage kontakt til One Take.. De er super dygtige og har eget studie. www.onetake.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:27

husk at være sikker på hvad du skal bruge filmene til! forklar hvilke formater de skal laves i jeg ville også sikre mig at jeg har klarlagt hvem der skal klippe, og redigere farver, lyd osv. før jeg betaler nogen for at filme nogen klip, det kan hurtigt blive en ekstrem dyr affære særligt hvis man ikke har sikret sig prisen fra start til slut i de ønskede formater og kvalitet :-) nedtur at stå i en situation hvor du har 40 klip uredigeret film klip! kender folk der har overskredet deres budgett ekstremt meget pga. uvidenhed om processen.

og nu ved jeg ikke hvor meget du ved om film, men du skal regne med at en redigeret film er 10-20% flottere end en uredigeret :) så lad endelig vær med at spare det væk!

ps hvis du ikke finder noget så kender jeg en i kbh og en fra sverige som nok kan klare opgaven, og ja der er referencer som eks. mc donals reklamer og lign :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 09:37

Hej Helle

Den opgave kan vi sagtens løse, vi har bla et studie i Århus, men kan også rykke ud med mobilt studio.

Jeg sender dig en mail.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)