Hej Levetofte skriver lige en PB, håber det er ok. Bendtsen |
PB??
Hej Levetofte skriver lige en PB, håber det er ok. Bendtsen |
en personlig besked ;) under din profil ;)
|
Ja, jeg er her stadig - hvad kan jeg hjælpe med? |
SALDI Regnskab for iværksættere
Hej Rude Ved ikke om du fik min besked, men det domæne vi havde hosted hos wannafind, det kunne jeg selv gå ind og ændre IP adresse på, og jeg prøvede så efterfølgende og sende en mail udefra og den gik igennem - så et problem mindre, som jeg ser det :) Men er det ikke muligt at lave samme manøvre på vores andet domæne, som du sagde tdc pejer til vores egen mail server=? Bendtsen |
Hej Bendtsen! Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror det ikke. TDC er ikke kendt for af lave flexible løsninger. Vi bruger selv gratisdns til alle vores egne og vores kunders adresser. Det er gratis, stabilt og velfungerede. Jeg har brugt det i mange år og har aldrig oplevet problemer. |
Hej Rude Det jeg bare ikke forstår er at vi ikke betaler en krone til TDC, og vi hoster som du ved selv vores mails her i huset, hvorfor pokker kan de så låse mig på denne måde? det forstår jeg ikke - der burde da blot være et sted på nettet hvor jeg kunne ændre dette? Bendtsen |
Hej Bendtsen.
I betaler jo for jeres xDSL forbindelse, og DNS server er en del af "pakken" som de fleste udbydere tilbyder. |
ok, jeg forstår - det er bare noget værre æv, for hvis de først opdaterer i morgen tidlig, så har jeg in worst case først mails over middag :( Nå der er vel ikke og gøre end og vente, surt show. Tak for hjælpen - og farvel og godnat herfra Bendtsen |