Ring til mig. 4690 2208 - Jeg kan muligvis hjælpe. |
Tror kun det er på routeren det skal ændres, hvad er det for en router??
Ring til mig. 4690 2208 - Jeg kan muligvis hjælpe. |
SALDI Regnskab for iværksættere
Tror kun det er på routeren det skal ændres, hvad er det for en router?? |
3 com, vi har en switch, en VPN og en gateway tror jeg det hedder ;) Bendtsen |
I Herlev siger du? Jeg kan være derude på under en time, så skal jeg nok få det op at køre for dig. Mit nr er 41 28 28 08 |
Hej Mikkel Har lige talt med Rude, og vi har nu fået hul igennem , dog sidder jeg på hold hos TDC da de skal peje vores mail til en anden ip adresse såvidt jeg har forstået. Tak for hjælpen Rude, og tak for supporten fra alle sider, det er virkelig rart at så ,mange er villige til at hjælpe en Amino i nød :) Bendtsen |
Okay TDC, hvor fedt er det så lige at i ikke har nogle teknikere til at ordne sådan en lille detalje kl 20.00 - troede TDC var en stor virksomhed?? Det er trods alt jer der har valgt og skifte IP adressen, så selvom i ikke kan skifte disse på vores system, burde i da kunne skifte det samtidigt i jeres eget? hmmm -. ja skulle altså lige ud med lidt galde ;) Synes sku det er for komisk det her, øv :( troede lige jeg kunne komme helt ovenpå i aften, dobbelt øv :( Bendtsen |
Hej Peter Rude Er du online stadig - havde lige et enkelt spørgsmål mere? Bendtsen |
Skyd løs det kan være jeg kan hjælpe ;o) |
Hej Som sagt har jeg lige talt med TDC, og de har f...... ikke nogen teknikere der kan løse den lille ting og få vores mails pejet til den nye IP adresse - har også en mail hosted hos wannafind, og den kunne jeg selv gå ind og ændre - det tog 30 sekunder - kan man virkelig ikke logge sig ind et eller andet sted og ændre IP adressen hos tdc??? det er sku da mærkeligt at de ikke ændre denne, når nu de ændrer IP adressen som helhed - det er bare noget halvfærdig møg de har leveret. Nogen som kan hjælpe eller som er TDC tekniker, som kan gå ind af bagvejen? Bendtsen |
Jo, du burde kunne gøre det samme hos TDC, som du selv lige har gjort hos Wannafind. Men det kræver du har et brugernavn og adgangskode. Ved du om det er en mail hos TDC? |