Hej aminoer. Hvordan sælger man bedst via google adwords ? Jeg har altid tænkt man sælger bedst på feks. billige jakker, men fakta er vil man sælger bedre på helly hansen concent jakke. Hvis jeg vil sælge helly hansen concent jakker, men også andre jakker. Så er det vil bedst og have den præcise jakke i hver adword annonce ik..? Altså ikke søge på BILLIGE JAKKER, men på DEN PRÆSICE. Håber i kan hjælpe. Mikkel |
Hej Mikkel
Det kommer an på hvilken målgruppe du søger
Ved du hvad de tænker når de søger ?
Mit råd til din kampagne vil være enten : "helly hansen jakker" eller " skijakker", " billige helly hansen " " billige skijakker " osv.
Blot " billige jakker " er for upræcist og har garanteret masser af konkurrence ; ergo høj klik.pris for dig.
Med mindre du har et stort markedsførings budget, vil jeg råde dig til at starte med at finde en niche, tjen lidt penge der og så kan du begynde at konkurrere lidt mere på de meget brugte søgeord senere.
Se om du kan finde nogle søgesætninger, som du ved dine kunder kunne bruge, og som dine konkurrenter IKKE bruger. Og du har fundet vejen til skattekisten
God fornøjelse