Hej venner, Sammen med en kammerat har jeg søsat en blog, www.e-entrepreneur.dk. Den er stadig under udvikling (men er en blog ikke altid det?), og vi har en masse ideer til den vi forsøger at få implementeret. Nu har jeg brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne lave et bibliotek på bloggen over gratis applikationer som iværksættere kan have gavn af - på den ene eller anden måde. Om det er en app til trafikmåling, styring af momsregnskabet eller whatever, så vil vi gerne have den med. Så hvis du ligger inde med en sådan gratis service, vil jeg meget gerne høre fra dig. Det kommer til at foregå på den måde at applikationen bliver listet på vores side med et link til downloadpage/landingpage på din egen hjemmeside, så de besøgende hopper over til dig inden de får fingrene i den. Vi tester alle applikationer vi optager i biblioteket og knytter en kommentar til brugen af dem (muligvis en decideret anmeldelse, med forslag til anvendelse). Lad høre enten her i tråden eller på mail peteragholmstrand@hotmail.com På forhånd tak for hjælpen. Rigtig god dag |
Gimp
Visual studio Web developer Xpress 2008
Google Analytics
Youtube (tutorials)
Filezilla
Joomla - alle de gratis ekstensions
Drupal
Wordpress
Openoffice
Firefox
Miro
Google Chatback (kan bruges gratis til at integrere som kundeservice chat på ens firmaside)
Thunderbird
Audacity
PHP-NUke
Peergaurdien
AVG
Adaware
Ultravnc
NVU
VLC Media Player
Og jeg har sikkert glemt en masse.