Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligger du inde med gratis applikationer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Sammen med en kammerat har jeg søsat en blog, www.e-entrepreneur.dk. Den er stadig under udvikling (men er en blog ikke altid det?), og vi har en masse ideer til den vi forsøger at få implementeret.

Nu har jeg brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne lave et bibliotek på bloggen over gratis applikationer som iværksættere kan have gavn af - på den ene eller anden måde.

Om det er en app til trafikmåling, styring af momsregnskabet eller whatever, så vil vi gerne have den med.

Så hvis du ligger inde med en sådan gratis service, vil jeg meget gerne høre fra dig. Det kommer til at foregå på den måde at applikationen bliver listet på vores side med et link til downloadpage/landingpage på din egen hjemmeside, så de besøgende hopper over til dig inden de får fingrene i den.

Vi tester alle applikationer vi optager i biblioteket og knytter en kommentar til brugen af dem (muligvis en decideret anmeldelse, med forslag til anvendelse).

Lad høre enten her i tråden eller på mail peteragholmstrand@hotmail.com

På forhånd tak for hjælpen.

Rigtig god dag
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:46

Gimp
Visual studio Web developer Xpress 2008
Google Analytics
Youtube (tutorials)
Filezilla
Joomla - alle de gratis ekstensions
Drupal
Wordpress
Openoffice
Firefox
Miro
Google Chatback (kan bruges gratis til at integrere som kundeservice chat på ens firmaside)
Thunderbird
Audacity
PHP-NUke
Peergaurdien
AVG
Adaware
Ultravnc
NVU
VLC Media Player

Og jeg har sikkert glemt en masse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 16:08

Hej Lasse,

Tak for dit svar. De fleste af ovenstående kender jeg nu godt i forvejen, så jeg må hellere lige præcisere.

Det jeg leder efter er gratis værktøjer som er SVÆRE at finde. Altså noget der ikke lige popper op på side 1 på Google ved søgning på et keyword de rammer indenfor ;-)

Var egentlig mest Aminoernes egenproducerede apps jeg var ude efter. De andre skal jeg nok selv finde :-)

Men tak alligevel.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 16:35

Hej Peter!

Peter Holmstrand:
Var egentlig mest Aminoernes egenproducerede apps jeg var ude efter. De andre skal jeg nok selv finde :-)

Jeg vil ikke undlade at gøre opmærksom på Saldi, som er frigivet under GPL licensen og opfylder ovenstående.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 23:09

Hej Peter,

Super software :-) det skal jeg have kigget endnu nærmere på!

Mvh
Peter

Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:17

Jeg vil lige tillade at foreslå mig selv :-)

Jeg har udviklet noget analysesoftware som kan ses på www.mrlytics.com.

Jeg har gjort det muligt at oprette en gratis basisudgave med maks. 50 besvarelser om måneden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)