Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken internetløsnig vil folk anbefale

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Overvejer at lave en e handel hjemmeside vil gerne lave så meget af den selv.

Af flere grunde har mine egne ideer plus jeg skal holde omkostningerne nede.

Er ikke speciel nørdet med hvad hjemmeside angår.

Er der nogle der kender nogle nogle programmer som man kan bruge hvori

man kan lave så meget som muligt selv, og hvor der er noget guide agtig noget

som man kan bruge?

 

- På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Anders

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer så sandelig an på hvor teknisk begavet du er Smile Noget som måske er let for mig er ikke nødvendigvis let for dig (også selvom der måske er en guide til det).

Vi bruger selv systemet e-handelssystemet Magento til vores kunder. Det kan downloades kvit og frit her: http://www.magentocommerce.com/ hvor der også ligger en del guides mv. Men om det er noget du selv lige kan gøre, er jeg ikke klar over.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også undersøge Joomla, de har ekstensions som kan lave siden om til en webshop, mange af de ekstensions er gratis.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Prøv at tage et kig på www.simpelside.dk - her har vi færdige skabeloner inkl. et super godt og enkelt CMS system for blot 6500. Der tilkommer INGEN løbende udgifter til os. Når du først har købt løsningen er den din...

Skriv til os fra siden hvis du har spørgsmål til den eller gerne vil tale med os:-)

Håber det er noget der kan være interessant

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvis du ikke er så nørdet! Så kunne det være at vores løsning er noget for dig. I modsætning til andre løsninger, skal man ikke skrive en linie kode får at bygge websites eller webshops. Det hele foregår via en drag-n-drop editor.

Rent økonomisk er løsningen også til at komme i nærheden af, for basis webshop koster det 300 kr. pr. måned hvilket er inkl. telefon support, gateway og hosting.

Hvis du skulle løbe sur i det, og ønske professionel assistence til dit design, udbyder vi designpakker til 5.000 kr. i samarbejde med nogle knalddygtige designere.

Her kan du se hvad andre har bygget med løsningen:

- www.thecolorclub.com

- www.lauraamalie.dk

- www.redcarptetsoftware.com

- www.annabjorg.dk

- www.fashionfactory.com

- www.lokalcsr.dk

etc.

Hvis du kunne tænke dig et demo login, er du meget velkommen til at skrive til mig på plu@easyflow.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh.. Nu hvor alle de andre rødder også kommer med konkrete tilbud, vil jeg da også lige nævne at vi kan levere en køreklar professionel shop til kun 9.995,- (mit alles und geil).

Se evt. mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Nu behøver man ikke nødvendigvis være særlig teknisk begavet pt for at lave internet løsninger,

derudover findes der ekstrem mange udbydere af disse løsninger, desværre mange til horrible priser,

så en kritisk gennemgang af de fantastiske tilbud kan absolut anbefales.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Feldthusen:

Hej Rasmus

Nu behøver man ikke nødvendigvis være særlig teknisk begavet pt for at lave internet løsninger,

derudover findes der ekstrem mange udbydere af disse løsninger, desværre mange til horrible priser,

så en kritisk gennemgang af de fantastiske tilbud kan absolut anbefal

Hej Torben

Jeg er ikke helt klar over at jeg forstår hvad du mener med at "man ikke nødvendigvis skal være særlig begavet pt for at lave internet løsninger"  og hvad du lægger i "horrible priser".

Han spørger efter en e-handeløsning og ikke "bare et standard website". Det er rigtigt at de fleste nok kan installere et stykke software på en server (det er nok mere tiden de skal bruge på det der variere), men det handler vel også om ambitionsniveau og gøre det man er bedst til. 

 

 

Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Udviklingen indenfor ikke bare "almindelige" internetsider men også webshops har været så fremstormende indenfor de

sidste år, at hvis man eksempelvis bruger Open Source, begynder det mere og mere at ligne et legoklods system.

Vedrørende priser, ja så er pointen blot, når man ser det utrolige udbud af firmaer indenfor den del af branchen, så  kan det betale sig

at være meget kritisk over hvem man vælger, vil lige nævne at jeg på ingen måde gør mig til dommer over hvem der er god billigst mv

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Altså hvis du ikke er en haj til at kode hjemmesider, så vil jeg foreslå dig at outsource opgaven til en der har forstand på det, så du ikke dør i opgaven.. Istedet kan du bruge din energi på alt det du egentlig syntes er sjovt, Sælge markedsfører osv..

Så spar dig tiden med at sidde og læse guides og skidt og møg, og fokuser på dine stærke sider :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)