Jeg har været inde og kigge lidt på Aminos nye freelancer side, og det er en vildt god ide, hvis man skal bruge hjælp eller tilbud fra noget, som kan laves fra et skrivebord, men hvilken opgavekategorier skal man vælge hvis man skal bruge en håndværker? eller som i mit tilfælde, folk til at lave balloner, jeg syntes at alle freelancers opgavekategorier er for folk som sidder ved en computer.
Er det bare mig der ikke har forstået det eller er der nogle ting der, som jeg ikke har opdaget endnu.
Ja det er altid begrænsende at skulle vælge kategorier. Jeg ville nok vælge den, der hedder ingeniører og industri, hvis der er tale om folk til fremstilling/produktion af ballonerne.
Held og lykke med at finde de rette folk. Det lyder som en spændende virksomhed. De bedste hilsener Elsebeth Fogh
Nej der er ikke tale om fremstilling og produktion, det handler om at sætte balloner op og andre opgaver ude hos kunden.
Men det som jeg mente med det er, hvad nu hvis nogen skal bruge en Tømmer, Glarmester, Brolægger, vinduspusser, juletræs sælger eller måske Omar her inde fra til at udskifte din bil rude ?
Der mangler en kategori til service og håndværker.
Nej der er ikke tale om fremstilling og produktion, det handler om at sætte balloner op og andre opgaver ude hos kunden.
Men det som jeg mente med det er, hvad nu hvis nogen skal bruge en Tømmer, Glarmester, Brolægger, vinduspusser, juletræs sælger eller måske Omar her inde fra til at udskifte din bil rude ?
Der mangler en kategori til service og håndværker.
Vi har endnu ikke besluttet om vi vil have flere kategorier på. Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om det udvander servicen. Så jeg skal lige tænke først.
Jeg håber meget på at der kommer nogle flere kategorier på, sådan så ikke Freelancer kun er for dem som sidder bag et skrivebord, jeg ved godt at det gør de fleste nok her inde, men det kunne da være rat, at der var noget for alle, sådan så man ikke behøver at gå andre steder hen for at give eller få tilbud.