Vi er et mindre IT-firma der udvikler og sælger webbaserede IT-værktøjer til primært mellemstore virksomheder i Danmark og Sverige. Vi har i dag ca. 150 kunder.
Vi er 3 partnere samt 2 medarbejdere. Herudover beskæftiger vi 2 programmører hos en ekstern partner.
Da vi inden for det næste års tid står over for en mindre omstrukturering er vi på udkig efter en ny partner med et stærkt iværksætter-gen og gode salgsevner. Hvis du er den rette person har du muligheden for at blive en del af en igangværende virksomhed med gode vækst-muligheder.
Du behøver ikke have erfaring med salg af IT-systemer, bare du har erfaring med salg generelt og samtidig har evnerne til aktivt at videreudvikle firmaet sammen med os andre.
Vi forestiller os en ordning hvor du tildeles aktieoptioner som du så kan indfri senere hen, så der er ikke noget krav om kapital.
Send mig en privat besked med noget info om dig selv hvis du er interesseret. Så tager vi en snak.
Hvis der er nogen der har nogle spørgsmål eller kommentarer hvor andre også kunne få gavn af svarene, så stil dem gerne her i tråden.
Vi har valgt ikke at oplyse link/firmanavn her i det åbne forum, men kan da sige at det er løsninger til primært marketingafdelingerne som benyttes til at styrke dialogen med kunderne samt målrette deres markedsføring (det er ikke crm-systemer).
Det kan jeg godt forstå. Det ville jeg heller ikke ;-)
Det er webbaserede IT-systemer som kræver at man kan sælge, men i høj grad også at man har en naturlig interesse for marketing. Man vil selvfølgelig blive oplært godt og grundigt i systemerne, men ligeså meget i selve marketing-delen af det. Så man ikke blot kan sælge, men også kan rådgive kunderne så de får det optimale ud af systemerne.