Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En komplet forvandling!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Artikel 1 af 3 i serien Stresshåndteringsprogrammer

Stresshåndtering hjælper dig med at identificere stressforårsagende faktorer og giver dig færdigheder til at mindske virkningerne af stress i dit faglige og personlige liv. Stress kan dukke op på grund af utallige faktorer, og kan bidrager til din virksomheds vækst, hvis den holdes inden for sunde grænser (den positive stress).
Det kan også motivere både dig og dine kolleger og medarbejdere til at blive mere kreative og kan være en booster når deadlines skal overholdes.

Men hvis stress krydser sunde grænser og bliver til et overvældende magt, så er der ingen tvivl om at miljøet på arbejdspladsen vil tage skade, hvilket du og din virksomhed også vil. Stress kan føre til et unødigt pres på dine medarbejdere, og dermed mindske deres effektivitet.
Stresshåndtering er et værktøj, som beskytter dig, dine kolleger og medarbejdere og din virksomhed, og dette værktøj kan forhindrer alt i at blive smidt overbord.

Håndtering af stress kan hjælpe dine medarbejdere til at overvinde unødig stress, hvilket vil hæve niveauet af energi i virksomheden, der fører til stærkt øget teamdynamik og teamspirit i din virksomhed.

Det giver dine medarbejdere mulighed for at nyde en god nats søvn, som uden tvivl forbedrer de ansattes produktivitet når de er på arbejde. Det øger niveauet af motivation hos dine medarbejdere, som hjælper dem til at fokusere, også når det drejer sig om trivielle opgaver.

Ved at praktiserer et stresshåndteringsprogram, og de heri opstillede stresshåndteringsteknikker, kan medarbejderne håndtere store mængder af spænding, og du vil komme til at mærke at medarbejderne bliver mere opmærksomme og aktive og vil udvise mere interesse i at yde bedre kvalitet i arbejdet.

Frem for alt vil håndtering af stress skaber en positiv atmosfære, som vil øge tilstedeværelsen på arbejdspladsen. Håndtering af stress kan medføre en forbedring i selvforståelse, konfliktløsning, selvforvaltning og positiv holdning. Alle disse aspekter er et must for at få en virksomhed til at blomstre og lykkes.

Gennem forskellige teknikker, lærer du og de øvrige medarbejdere også om forskellige måder at reducere stress, såsom meditation, mindfulness, reguleret vejrtrækning, motion, hvile i sind og krop, kostvejledning etc. Alle disse færdigheder er aktiver for dine kolleger og medarbejdere. Disse færdigheder vil også lære dig og de øvrige medarbejdere forvaltning af tid og ressourcer.

Ved at investere tid og energi i et stresshåndteringsprogram, kan din virksomhed helt sikkert høste rige belønninger. Virksomhedsprogrammer og workshops kan gennemføres, som lærer dig og de øvrige medarbejder at håndtere stress i dagligdagen, og hjælpe med at opbygge et positivt livssyn, hvorefter du vil se en komplet forvandling i produktiviteten og holdningen hos dine medarbejdere.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:34

Undskyld, det er muligvis på grund af det dårlige vejr udenfor, men jeg kan ikke rigtigt se et spørgsmål eller et debat oplæg i dit indlæg. Tværtimod står der "artikel"?!

Er dette ikke noget du kunne putte på en blog i stedet for i et forum (hvor man typisk skriver noget man forventer andre kommentere, debattere osv).

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:38

Rasmus Lindgren:

Undskyld, det er muligvis på grund af det dårlige vejr udenfor, men jeg kan ikke rigtigt se et spørgsmål eller et debat oplæg i dit indlæg. Tværtimod står der "artikel"?!

Er dette ikke noget du kunne putte på en blog i stedet for i et forum (hvor man typisk skriver noget man forventer andre kommentere, debattere osv).

Ja, det er ihvertfald dårligt vejr og måske burde artiklen være i en anden katagori, som f.eks. "Jeg har et godt tilbud til dig" Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:49

Nicolaj:
Ja, det er ihvertfald dårligt vejr og måske burde artiklen være i en anden katagori, som f.eks. "Jeg har et godt tilbud til dig" Geeked

Ja det var også mit første bud, men der er egentligt ikke noget reelt tilbud her. Det er mere en lang tekst med lange ord (som jeg må tilstå at jeg ikke kom helt igennem inden jeg blev træt Stick out tongue) som potentielt bare skal give lidt linkbuilding (om end "virksomhedsprogrammer og workshops" er usandsynligt dårlige keywords til et site med en konsulent i stresshåndtering).

Kære Poul-Erik.

Jeg beklager at tage fokus væk fra din sikkert rigtig gode artikel, jeg mener bare ikke at et forum er det helt rigtige medie til denne type indhold. Men det er debat forum vil jeg selvfølgelig meget gerne høre din mening om det, og bevæggrunden for indlægget Smile

Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:53

Det kommer jo an på, hvad artiklen fører til, hvis artiklen fører til en debat omkring stress i små og mellemstore virksomheder, som med den nuværende situation ønsker inspirtation til at løse økonomiske uoverskueligheder, samtidig med at de tager hånd om trivsel i virksomheden, så er jeg vel landet det rigtige sted!

Hvis der så er nogen, der syntes jeg kan tilfører deres virksomhed noget, så må de da gerne betragte denne artikel, eller debat, som en indgangsvinkel til at få et rigtig godt tilbud, tusind tak for det Rasmus!

De  bedster hilsener

Poul-Erik Juhl

www.facebook.com/coaching4stress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)