Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til QuantumSceince & FusionExcel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er de første distributør i skandinaven af disse produkter og  mangler forhandler til at sælge dem. Det er ganske gratis at starte op

Hvis du ikke kende til det så gå ind til www.fusionexcel.com og læs mere omkring produkterne og deres virkninger. Du kan også prøve at søge på FusionExcel på youtube

Hvis folk er interesseret i at blive forhandler, har nogle spørgsmål eller lign., så skriv en mail til info@2cagency.dk  så skal vi nok fortælle noget mere omkring det hele.

Jeg kan end da fortælle dig  min egen historie omkring QuantumScience

 

Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det kunne jeg muligvis godt være intereseret i....... :o)

Mvh Rikke

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke finder det lidt sjovt at du er interessant uden at falde over at linket ikke virker.. 

Jeg søgte lidt på nettet og det se ud til det igen er tale om et firma med magneter. Efterhånden er der ved at være nogle stykker af den type. Hvad får dig til at tro at lige netop dette selskab har det der skal til for at bryde igennem på det danske marked.  

Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det troede jeg da at du havde en ide om ;o)

Jeg faldt bare over din tråd, mens jeg søgte på EMR beskyttelse (hedder det vist) altså beskyttelse mod stråling fra smartphones, ipads etc..... Havde en sygt spændende snak med nogle folk der sælger blandt andet de smykke som FusionExel laver. Har siden læst en del om de skadelige strålinger og ud over at jeg selv får vanvittig dårlig samvittighed over det grej vi har i vores hjem, - særligt i forhold til mine børn, så synes markedet for de negative ioner der skulle kunne reducere påvirkningen, ikke at være stort i DK.......... 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)