Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super cool website?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være min mening skaber et lidt negativt indtryk, men din mening skaber et meget positivt indtryk så mon ikke det går lige op.

Havde du ikke skrevet så fantastisk om din designer havde jeg nok slet ikke smidt en kommentar, men mente bare du var helt forkert på den. Du kan desuden ikke forvente at lave en trådamino eller andre steder og forvente folk ikke skriver deres mening.

I bund og grund syntes jeg ikke din fantastiste ros er fortjent. Desuden syntes jeg din reaktion på denne kommentar er barnlig og ikke specielt konstruktiv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:59

Det "ops" gør ved straks at skrive noget negativt svarer for mig lidt til, hvis en person er på vej ind til en jobsamtale, og en 3. person lige stikker hovedet indenfor og hvisker "Ham her er ikke noget særligt!" til jobintervieweren. Det skaber på forhånd et negativt indtryk og er ikke fair imod den, der skal til at sælge sig selv. Som det gamle udtryk siger "Hvis man ikke har noget positivt at sige, så ti stille".

Nu gider jeg ik blande mig i jeres lille diskussion, men jeg forstår bare ik hvordan en tekstforfatter kan skrive ovenstående!!!

En hjemmeside med referencer er vel det samme som et CV + en afsluttet jobsamtale. Formår man ik at sælge sig selv, så får man ik jobbet. Og ved en designer er referencer som minimum 50% af jobsamtalen, da det er her hans evner vurderes...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeps, og jeg synes, at din er unødvendig og smålig, "ops". Som nævnt bad jeg ikke om din eller nogen andens kritik af grafikeren. Og hvis du endelig skulle kritisere, så kunne du i det mindste komme med noget konstruktiv kritik, men du skrev intet om, hvorfor du ikke kunne lide hans arbejde (eks. tonehead projektet). Du skrev bare "Jeg er ikke imponeret". Hvorfor folk, som ikke er imponeret over arbejdet overhovedet bruger deres kostbare Iværksætter-tid på at kommentere noget, der ingen interesse har for dem, kan man jo spørge sig selv om.

Og: Hvis man selv uddeler kritik, så må man sgu da også være forberedt på selv at modtage noget, "ops". Ikke mindst når jeg ikke har bedt om din mening. At du sidder hjemme i ro og mag bag din computer, i stedet for at skulle kommentere ansigt til ansigt, gør dig jo ikke neutral.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)