Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udarbejdet nogle designs jeg gerne vil have gjort om til virkelighed, men selvfølgelig i mindre omfang i starten så søger nogle gode råd angående produktionen.

jeg vil gerne starte med mindre oplæg er der nogle der har nogle gode råd hvad det angår?

det er streetwear tøj

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:09

Hej,

Det kunne måske fungere med hjælp fra mit firma. Vi tager os af konstruktion og opsyninger i mindre oplæg. Hvis det har nogen interesse kan du skrive til mig på nannastr@yahoo.dk eller tjekke vores hjemmesidehttp://preproduction.dk/

Vh Nanna

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:44

Hej

Når du siger mindre oplæg er det så 10 -50- 100 -200 stk. eller hvad taler vi om?

Caspar

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:42

Hej KBH

Hvis du har dine design klar, og ved hvikle matrialer du helst vil bruge så kan jeg få din produktion lavet her i Thailand, pt. laver jeg kollektionen for www.fleece.dk samt et firmad er er supre trendy.

Vi kan få lavet Jeans og diverse modeller det indgår i en streetware kollektion.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:08

Hej KBH

Tror det ville være en god ide hvis du ringer til mig.....jeg har hjulpet rigtig mange firmaer, lige fra enkelte designer til medium mærkevarer firmaer til muliti store firmaer som Best Seller, Dansk Supermarked, Brandtex, etc.og en del fra andre lande også......har haft med produktion i mere end 10år

Send mig en mail og lad os få en snak......så kan jeg måske give dig nogle råd og vejledning, er selv igang med at bygge op en ny og spændende vinkel på et tøj koncept.....

Send mail til: s_j_hansen@mac.com

Mvh

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)