Hej Amino-brugere.
Jeg er helt nyuddannet kandidat (cand.scient.soc) i Internationale udviklingsstudier og Kommunikation. Jeg har netop begivet mig ind i jobsøgnings-junglen, hvor ledige af en hver art slås som vilde dyr om de få ledige stillinger, som finanskrisen endnu ikke har opslugt. Da det lader til, at alle vælger at søge job de samme steder og på samme måde, tænkte jeg, at jeg vil prøve en alternativ måde - nemlig at skrive til jer! Jeg glæder mig til at høre jeres respons!
Lidt om mig: Jeg er en 26 årig pige bosat midt i bandekrigen på Nørrebro. Udover at prøve at undgå at blive skudt, bruger jeg min tid på at deltage i kulturelle og sociale engagementer, og prøve at holde mig opdateret omkring hvad der sker i verden omkring mig. Jeg mener selv at, at jeg er meget kreativ, iderig udadvendt og humoristisk. Derudover er jeg yderst struktureret og selvstændig samt vant til at arbejde efter deadlines.
Erhvervserfaring: