Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdragelse af PBS aftale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg har en webshop som jeg er blevet nødt til at sælge. Jeg har fundet en køber som i forvejen har en webshop i samme katagori.

Jeg prøver nu at få styr på alle detaljerne i overdragelsen. Her er jeg kommet til min PBS aftale som jeg i sin tid har betalt 3500 kr. for at få oprettet. Køber har ligeledes den "store" pakke på sin shop i forvejen.

Jeg har snakket med PBS som siger at hvis man har 2 hjemmesider SKAL man have 2 forretningsnumre.

Samtidig kan jeg læse på deres side at hvis man overdrager virksomheden SKAL der ansøges om nyt forretningsnummer.

Som jeg ser det er der altså ingen vej udenom at køber skal punge ud med 3500 kr. endnu en gang blot for at bibeholde betalingskortene på siden...

Kan det passe? Er der nogen som er en erfaring rigere med salg af webshop inkl. betalingsløsning? Jeg synes det virker helt vildt at det ikke kan lade sig gøre på andre måder...

Mvh. Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper_Aa:
Jeg synes det virker helt vildt at det ikke kan lade sig gøre på andre måder...

Hvorfor virker det vildt? Der opstår et nyt kundeforhold mellem PBS og den nye ejer af shoppen. Det er kun rimeligt at PBS får en mulighed for at vurdere om de ønsker det kundeforhold.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)