Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en til at få mig online!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med et koncept som jeg gerne vil udvide gennem internettet, der er tale om en webbutik. vi sælger undergrunds hiphop og musik og holder events,

den skal programmeres på engelsk da min kundekreds er i hele europa, der skal være mulighed for at handle og betale med dankort,

søger en seriøs partner

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:47

Hej Domuta

Prøv at send mig en PM, Så kan jeg sikkert hjælpe dig.

VH

lige_begyndt

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:08

Hej Domuta,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:23

Hej Domuta

Vi vil også gerne hjælpe vi har en del erfaring med e-handel, faktisk har det været vores primære arbejdsområde de 8 år som vores virksomhed har eksisteret.

Vi tilbyder sparring både på den tekniske siden og den kommercielle.

Derudover har vi også en eksisterende platform, som dramatisk reducerer arbejdsmængden, når der skal laves webshops.

De kan se et par referencer her:

- http://www.byflou.com
- http://www.harders.dk
- http://www.fashionfactory.com

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på: plu@easyflow.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:34

Hej

Jeg vil meget gerne byde ind med et tilbud på design.

Jeg har arbejdet med både shops og musikere før, så jeg har erfaring med, hvordan man rammer netop din målgruppe. Derudover har jeg en stor viden om bruger adfærd og brugervenlighed på nettet, så jeg kan hjælpe dig med at give dine kunder den bedste oplevelse med din shop.

Kontakt mig gerne på post@teapot-graphics.dk så vi kan tage en snak om, hvad du ønsker dig :)

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 16:10

retter lige min annonce

sgr en til at stå for hele hjemmeside delen mod en del af overskuddet, altså en partner, jeg er ikk så stærk online så har brug for mere end bare en enkelgangs ydelse,

det handler om en hjemmeside der skal sælge ud af undergrunds rap/hiphop musik, vi står blandt andet for events h´vor vi holder koncerter rundt omkring i europa.

på selve shoppen skal der være mulighed for at købe disse kunsteres musik, plus en smule tøj, ud over det skal der være et nyhedsbrev og nogle små menuere med events og den slags

jeg ved ikk om jeg tager helt fejl hvis jeg gætter på at den mere eller mindre ville kunne holde sig selv oppe, men mangler alligevel 1 der skal kunne ligge informationer online og nye produkter som de dukker op. derfor er det ikk kun en enkelgangsydelse

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:31

Og hvad vil du selv bidrage med? ;-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 22:42

firmaet kører allerede med solidt overskud, mangler blot en til at få mig online mod en procent del af overskudet der bliver hentet hjem online.

p.t arbejder vi med forskellige talentfulde musikere både fra danmark og tyskland men har planer om at udvide til flere lande i europa og mangler derfor en til at lave en hjemmeside på engelsk med en webshop inde i også hvor i der kan bestilles billetter til koncerter og kunsternes eget musik osv.

men da jeg ikk har så meget tid mangler jeg en der kan holde øje med siden og ca 1-2 gange om måneden ligge de nye nyheder og produkter ind op på siden og sørge for nyhedsbrevet bliver sendt ud,

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:49

Hey Domuta,

Det lyder som et rigtig spændende projekt, og omhandler noget jeg selv holder meget af; undergrunds hiphop/rap.

Jeg vil gerne høre lidt mere om projektet, så har du en mail/msn jeg kan fange dig på?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:02

Domuta:

Jeg står med et koncept som jeg gerne vil udvide gennem internettet, der er tale om en webbutik. vi sælger undergrunds hiphop og musik og holder events,

den skal programmeres på engelsk da min kundekreds er i hele europa, der skal være mulighed for at handle og betale med dankort,

søger en seriøs partner

Well we kan levere en køreklar webshop til 9.995,- (inkl. første års hosting og betalingsgateway til bla. dankort) men vi arbejder desværre ikke gratis (se evt. mere på http://getashop.dk)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)