Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et site som akvariefisk.dk at udvikle?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at finde ud af hvad et site som ala http://akvariefisk.dk/ vil koste at udvikle. Jeg vil gerne udvikle mit site www.plantedebat.dk og jeg tror det måske er vejen at gå.

Du er velkommen til at byde ind med en pris både på hvad sådan et projekt vil koste.

Hvis du kommer med et tilbud på vegne af dit firma eller som freelancer vil jeg gerne se referencer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:20

Hej Maelstrom, du må meget gerne sende en beskrivelse af det du helt præcist ønsker på mmc@mc-solutions.dk , eller evt. hvis du foretrækker at tage det mundtligt, ringe eller afholde et møde om emnet er du velkommen til at ringe på 41 28 28 08

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:52

Hej Maelstrom

Hos CC Webudvikling kan vi helt sikkert udføre din opgave til en fornuftig og fair pris. Skriv til os på ccwebudvikling@gmail.com og få et uforpligtende tilbud.

Et umildbart bud på hvad en CMS hjemmeside med forum, brugerprofiler, billede upload samt et detaljeret adminmodul fra vores hånd er 10.000,00 DKK.

Men skriv til os :)

Med venlig hilsen

Christoffer Hallas
CC Webudvikling

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 00:10

Hej i to Mikkel og Christoffer

Har i nogle referencer indenfor denne slags projekter?

Jeg ved godt at det er utroligt svært at vurdere en pris uden at kende nøjagtige specifikationer, men efter at have hørt fra flere forskellige også via pm, lyder det til at prisniveauet ligger ca. omkring de 10k, hvilket egentligt er fint.

Jeg er interesseret i at finde en som har referencer i noget der ligner, som virker og ser godt ud :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:46

maelstrom:

Har i nogle referencer indenfor denne slags projekter?

De fleste af mine stører opgaver er backend eller på anden vis ikke tilgængelige, men du kan tage et kig på https://www.keepit.com som er et af de stører projekter jeg har stået bag som ligger offentligt :) Men hvis du vil vide mere er du altså nødt til at kontakte mig, jeg kan ikke køre hverken hel eller halv-seriøs rådgivnig af dig på denne her måde, og hvis ikke vi skal gøre det ordentligt så må du finde en anden til at løse dine problemet :o)

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 03:01

Akvariefisk.dk er opbygget i Coldfusion, som skulle være ret svært at have med at gøre (har selv været en del af adminteamet på siden, og haft et tæt venskab med programmøren der) Så det er måske ikke lige det sjoveste at kaste sig ud i?  det skulle være noget af en tidsrøver udfra hvad jeg har opfattet - ikke at jeg har en fløjtende fis forstand på programmering - heldigvis for det da :p

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 04:11

Mikkel. hvad ligger prisen på ca, for en hjemmeside nogenlunde ala Keepit?

Jeg står med en butik jeg skal have lagt online og søger nogle til at lave den for mig . og syntes rigtig godt man designet på keepit

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:26

Hejsa

Vi er et nystartet firma, så vi har ikke mange referencer endnu. Vi har begge to læst et par år på Datalogisk Institut, Københavns Universitet. Vi udvikler vores sider på vort eget PHP framework, hvilket gør at vi kan lave det rigtig billigt, da vores framework sparer os mange linjer kode.

Vi er ved at afslutte 2 projektor, men jeg vil ikke komme med dem her, da jeg ikke har fået lov af kunderne til at bruge dem som referencer (endnu).

Men http://www.boligudland.dk har vi lavet, og der er vi også partnere, vi vedligeholder altså siden løbende.

Håber at høre fra dig

Med venlig hilsen

Christoffer Hallas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)