Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Jeg har tænkt mig at åbne en internetbutik med hovedsageligt børnetøj, men er lidt ideforladt med hensyn til navne. Er der nogen, der kan hjælpe mig lidt?

 

God dag.

 

Kh.

Anne

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Du giver os ikke så megen information, men følgende er ledigt:

 

YourKids.dk

Spacekids.dk

KidsSpace.dk

 

mvh Hans

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænk allerede nu på om du "kun" vil være i DK eller også i udlandet på sigt. Hvis du bruger et navn, der rammer plet i dit koncept er det genialt - hvis du ikke udvider konceptet på sigt.
Fra Kastrup
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Min ide med denne web-shop er, at jeg ikke havde tænkt på noget stort i udlandet, men nærmere en - i hvert fald til at starte med - sidebeskæftigelse. Web-butikken skulle ramme aldersgruppen 0-14 år både drenge og piger og både indholde pænt billigt tøj, men også mærketøj, hvis det er muligt.

Mvh.

Anne 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne.

Har umildbart ikke idéer til et navn, da jeg ikke kender meget til jeres koncept. Nu faldt jeg dog bare over at du ville sælge tøj til børn fra 0-14 år. Jeg tror at op til de 14 år er alt for højt, da man i dag ser de 10-14 årige drenge gå i dyrt designer tøj - så derfor vil du nok få svært ved at følge med. Alderen 0-6 eller 8 år var nok bedre.

// Jesper Skov

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Ja, det har du nok ret i, sådan har jeg ikke tænkt det. Det vil jeg da helt klart tage med i mine overvejelser.

 

Mvh.

Anne

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne

 

Jeg synes, det virker som om, du har mere brug for en forretningsplan end et navn.

Jeg kan godt forstå, at tanken om det helt rigtige navn kan fylde en del på et tidligt tidspunkt i processen, men du skal passe på, at formen ikke fjerner fokus fra indholdet.

 

Når du har fået præciseret, hvad det er, du vil lave, kan det jo være, at navnet dukker op af sig selv.

 

Held og lykke med arbejdet.

 

mvh Hans

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne

Da jeg skulle finde på et navn for ca. et år siden, satte jeg mig sammen med en meget kreativ ven!


Vi lavede en Brainstorm over ting der havde noget at gøre med det jeg ville sælge.


Senere begyndte udvælgelsen så hvor vi fandt de mest spændende navne frem og der kom også lige et par stykker til igen


Udvælgelsen endte så med at jeg til sidst havde omkring 20 navne. Navnene printede jeg så ud på et stykke A4 med et afkrydsnings skema på og lavede en 50 kopiere, der så blev afleveret til venner og familie som så gav deres mening og det hele endte så op med et navn, jeg er rigtig tilfreds med.


 Mvh. Jesper Riber


Informfield 



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne

Jeg vil gerne sige, at jeg køber en del børnetøj på nettet. Og min erfaring er, at for at sikre, at jeg kan regne med størrelser, at det ikke krymper/ændrer facon i vask osv. – så vælger jeg at købe om ikke mærketøj så i hvert fald kvalitetstøj.

Jeg ville nok ikke købe billigt tøj på nettet, da jeg måske oftere vil risikere at skulle bruge en masse tid, penge og energi på at sende det retur, fordi det ender med ikke at passe efter eksempelvis den første vask.

Og som Hans skriver, giv dig til at arbejde indgående med din forretningsplan. Så tror jeg også lidt, navnet vil komme af sig selv...

KH: Bettina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)