Spørgeskemaet er lavet i Google Documents og designet er et template. Ville meget gerne reducerer det grønne område, da spørgsmålene er ret langt nede, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre..
Opretter flere stiger til spørgeskemaet på siden, efter feedback..
Glæder mig til at høre jeres mening..
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Kan jeg desværre ikke, da spørgeskemaet kommer i en iframe.. har prøvet med hjælp fra Dandomain support, men de kunne heller ikke.. Den kan kun rettes i bredten, og ingen effekt når jeg retter i højden..
Prøvede at vise spørgeskemaet i egne sider, uden held..
Glad for du synes det ok
Jo i koden kan der rettes i både højde og bredte men hvis jeg retter i højden har det ingen effekt!! Tror der er konflikt i mellem iframen og opsætningen for varekortet hvor den er vist..
Har lige sat den yderligere ned fra 1286 til 900 og som i kan se.. ingen effekt..
Kan jeg desværre ikke, da spørgeskemaet kommer i en iframe.. har prøvet med hjælp fra Dandomain support, men de kunne heller ikke.. Den kan kun rettes i bredten, og ingen effekt når jeg retter i højden..
Prøvede at vise spørgeskemaet i egne sider, uden held..
Glad for du synes det ok
Hvorfor loade det i en iframe? Du kan jo bare have et link til spørgeskemaet på dit site, så det åbner i et nyt vindue. Enten det eller vælg en anden Google Docs template med en 'mindre' top.
Held og lykke med det.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Farverne passer ikke til din side.. Tjek evt. http://www.askpeople.dk/ask/index.php Det med at man skal scrolle er på ingen måde optimalt.. Det giver en dårlig oplevelse.. Det får iøvrigt også din sides design til at "gå i stykker", dit topbanner gentager sig, fordi siden bliver for bred..
Nu har jeg rettet i designet til et andet tema.. kan desværre ikke gøre noget ved bredten eller scroll funktionen.. Som sagt er skemaet fra Google Documents og er gratis, men desværre begrænser det ligeledes ens muligheder for at redigerer i det.
Var tidligere i dag, forbi den omtalte hjemmeside, men vil på nuværende tidspunkt ikke kaste penge efter et spørgeskema..