Kære Aminoer Vi står lige nu i den situation, at da jeg for en halv time siden skulle til at søgemaskineoptimere vores webshop, fandt jeg ud af at alle varerne er blevet sat i nul. Det vil sige at dét antal jeg har oprettet på lager af hver varer er sat til nul! Jeg kontakter så vores webshopudbyder, Golden Planet, som lige vil undersøge sagen... Han vender tilbage og siger at det umiddelbart ikke skyldes opdateringer eller fejl i systemet, og siger faktisk at det er noget jeg har gjort, hvilket jeg med 100% sikkerhed kan afkræfte (hvorfor fanden sku jeg bruge så mange timer på at lave noget jeg alligevel nulstiller bagefter?!).... Han beder mig om at sende en mail til deres support hvori der står at jeg accepterer at de foretager en undersøgelse af sagen og retter fejlen hvis de kan se at det er deres fejl. Til gengæld skal jeg betale dem for deres såkaldte "support" hvis de mener at det er min egen fejl (=850 + moms * det antal timer de bruger!).. Er der nogen der har en idé om hvad jeg skal foretage mig i den sag? De kan jo sagtens bare sige at det er min egen fejl, så er de penge jo tjent hos dem, og jeg kan jo desværre ikke bevise andet... |
Hej Morten
Hvor meget adgang har du til din shop, har du f.eks. ftp adgang til kildekoden eller lign. eller direkte database adgang ?