Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetopkobling til messe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal udstille på  i Rødovre hallen i november måned, og har brug for en internetopkobling i to dage - lørdag og søndag d. 11./12. november 2006.

Jeg har kontaktet dem der står for messen, og Rødovre hallen´s kontor, men de henviser til, at man selv skal klare dette.

Er der nogen der har nogle tips til hvem jeg skal kontakte, vil jo gerne have en bærbar med og fremvise min hjemmeside til det publikum der nu kommer..

Ved jo godt at der findes TDC m.m. men måske også andre?

Tak for tips.

M.v.h.

Stones - www.sw-handel.dk pt. med vindblæste priser =:))   

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:36
Jeg ville proeve at kontakte nogen af dem der leverer noget traadloest. Saa slipper du for at faa lavet alt for meget fysisk installationsarbejde paa stedet:

http://www.clearwire.dk/

Jeg kender ikke til kvaliteten af servicen, men jeg kan ikke huske om der findes andre der kan levere wimax endnu.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 10:49
Måske noget 3G fra Sonofon? Ved ikke om det kan betale sig, men hvis du kender en med et 3G datakort kan du evt. spørge om du må låne det (+betale for forbrug)?

Det vil give dig 384/128kbit i bedste fald.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:53
Hvis det kun er din egen hjemmeside du vil vise frem, så kan du jo enten lave en offline version til messen, eller installere en simpel webserver på den computer du medbringer.

Ellers vil jeg også mene at en gprs/3 løsning må være det nemmeste, men også langsomste.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 13:55
Det som Anders C. forslår er klart det bedste...
evt spørg nogle af de andre udstillere (hvis du kan) om de har en forbindelse du må låne noget af for lidt $$$?

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:57
Hvis det bare er dig selv. Så er 3g kortet super. Alternativt kunne clearwire helt bestemt være en mulighed, men i begge løsninger ender du med at binde dig for længere periode.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)