Hej alle Aminoer To af mine venner og jeg er lige vendt hjem fra en ferie i syden. Vi var først lidt betænkelige ved stedet, og om det kunne leve op til vores forventninger. Det viste sig dog, at det kunne det, og at det var meget bedre, end vi havde turdet håbe på. Vi mødte nogle danskere, som boede dernede, som fortalte os, at destinationen efterhånden var ved at blive glemt. Med det samme tænkte vi, at det ville vi gøre noget ved - det ville være en unik chance for, at være med til at starte det igen (hvilket vi blev overbevist om var muligt). Derfor kom vi på ideen om, at starte et rejsebureau, som skulle arrangere rejser til denne destination. Princippet omkring vores rejsebureau skal være lignende Ung Rejs. Det er dog stadig kun noget, vi snakker om, men det kunne være sjovt at vide, om det var noget, der måske kunne lade sig gøre? Problemet er så bare, at ingen af os har nogen erfaring inden for rejsebranchen :(, og derfor er vi lidt på bar bund. Men der er dog stadig lige nogle spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at drøfte herinde
|
Det er næppe nogen nem opgave at løfte, men prøv at starte her: http://www.travelassoc.dk