Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding i Yahoo's katalog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige endnu et spørgsmål "fra dybet."

Jeg har aldrig interesseret mig sønderligt for Yahoo, og heller ikke for deres katalog. Min bror viste mig dog forleden et SEO værktøj (Travis), hvor dette værktøj - i en tabel - sidestillede dmoz med YAHD som jeg er kommet frem til må være Yahoo's katalog. Nogle har nævnt at dmoz måske ikke er lige så vigtigt som det har været, men jeg er nu stadig tilhænger af dette katalog, ikke mindst fordi det er gratis.

Spørgsmål: Er det pengene værd (SEO) at tilmelde sig Yahoo's katalog? Kan se at det koster $ 299 i oprettelse + det samme i årsafgift at være tilmeldt (såfremt man ikke har en "adult" side, og det jeg i grunden ikke).

Jeg synes det er mange penge for at være med i et katalog, men er villig ti lat betale pengene såfremt de kloge herinde mener det er indsatsen værd. Hvis dette spørgsmål har været oppe hundred gange før, beklager jeg.

Nicolai 

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:58

Siden at Yahoo er meget lidt udbredt i Danmark efter Google og Bling er kommet på banen så jeg syntes ikke det er pengene værd. Man kan lave/få lavet meget god linkbuilding for den sum penge.

..med  mindre din side ikke henvender sig til Danskere. For udenlandske sider kan jeg godt se værdien i at komme med i Yahoo's katalog.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:05

Anders Nielsen:

Siden at Yahoo er meget lidt udbredt i Danmark efter Google og Bling er kommet på banen så jeg syntes ikke det er pengene værd. Man kan lave/få lavet meget god linkbuilding for den sum penge.

..med  mindre din side ikke henvender sig til Danskere. For udenlandske sider kan jeg godt se værdien i at komme med i Yahoo's katalog.

Yahoo, MSN og Bing er vel egentligt det samme, bare med forskelligt tøj på Smile

Men ja, jeg tror også at pengene er bedre brugt andetsteds.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 21:24

Hej I to,

Jeg takker for kommentarerne, og vælger at springe Yahoo over; i hvert fald for nu.

Endnu en gang tak.

Nico10

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)