Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed til både erhverv og privat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det egentlig muligt at bo i en ejendom (lejlighed eller hus), hvor man både kan bo privat og som erhverv?

Synes jeg har hørt noget om at man godt kan leje en lejlighed hvor det både er privat og erhverv, og så er det billigere at bo der end som kun privat.

Altid en ny ide!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved om dette er muligt??

Altid en ny ide!

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er det da men dit spørgsmål er jo meget generelt. Hvilken form for erhverv taler vi om - må der drives erhverv af denne art i ejendommen ? Fordelen er jo at man ofte vil kunne fratrække en del af udgifterne, svarende til den del der bruges erhvervsmæssigt men der er også nogle krav som skal opfyldes ligesom det afhænger af virksomhedens virke og omfang . Taler vi om en lille lejlighed på 1-3 værelser er det praktisk taget umuligt

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejede at lave en ny tråd - men egentlig fint at fortsætte i en gammel så der ikke er alt for meget trådspam :-).

Jeg har følgende case - Jeg vil gerne købe en penthouse i århus. Jeg har opsparet penge i holding selskab og privat.

Jeg arbejder med IT og erhversdelen vil blive brugt til kontor og udlejning evt.  Det kan være overnatning eller kontor udlejning.

Kan det anno 2018 svare sig at holding køber 30-50% af boligen og privat køber resten?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)