Åh, Gudskelov! Så var jeg ikke alene :-)
|
Lone S. Hansen:Sanne: Du skal først trykke på "log ind" i aller øverste, højre hjørne.
Taaaaaak Lone (ender med jeg bli´r et IT-geni.... - og la bare være med at svare på den)
Åh, Gudskelov! Så var jeg ikke alene :-)
|
Taaaaaak Lone (ender med jeg bli´r et IT-geni.... - og la bare være med at svare på den |
Det er nu rettet, tak :-) |
Undertegnede Freelancer er i hvert fald dybt fornærmet over at opgaven ikke røg i udbud på Amino Freelancer. |
Da den eneste tegner der var tilknyttet basen på det tidspounkt, var en fåreknippende tøs i lille kjole, så valgte vi at lade 1902 om at klare opgaven. |
Nu mistede gedeknepperen altså tålmodigheden, med at blive fremstillet som slipsebærende legomand. Grib: |
Ha ha ha tak, jeg sender den videre til 1902 :-) |
Tror helt klart at det bliver en succé! Hvårnår kommer søgeagent-funktionen så jeg kan få en mail når der dukker tilbud op indenfor mine kompetencer?
MVH Anders
|
vilter.dk - digitale godnathistorier med barnet selv i hovedrollen.
Det er en super god service, som jeg er sikker på nok skal blive en stor succes. Jeg kommer i hvert fald til at bruge den mange gange i tiden som kommer. Tak for det! Jeg har lige oprettet en opgave, og er i den forbindelse stødt på problemet at jeg skal angive et budget for opgaven. Som udgangspunkt er der ikke et loft over opgavens pris, og da jeg ingen viden har om, hvor lang tid det tager at opfylde min forespørgsel, så synes jeg, at det skal være markedskræfterne (udbud / efterspørgsel), som sætter prisen. Da jeg ikke kan indtaste "giv et bud", så har jeg indtastet 0,00 kr. i stedet. Det er dog ikke retvisende at skrive 0,00 kr., da man derved kunne få opfattelsen af, at jeg ønsker opgaven løst gratis, og dermed ikke har penge til at betale med. Alternativt kunne jeg indtaste et budgetloft så højt, at jeg ved, at opgaven kan holdes indenfor rammerne (eks. 500.000 kr.), men det vil jo ligeledes give et helt forkert indtryk af mine forventninger til opgavens omfang. Mit spørgsmål: Mange hilsner,
|
Hej Anders |