Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket telefon anlæg skal vi vælge??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi leder efter følgende hos et telefon anlæg, håber der er nogen der har erfaring med det, og evt også kan komme med andre forslag til hvad udstyret skal kunne, som vil hjælpe os fremover.

 

Her er nogle af det ting det skal kunne.

 

Vi leder efter en billig løsning, hvor vi skal kunne følgene:
Et must:

-          En velkomst besked hvor der også kan vælges 1-6 i en menu, altså omstilling via valg mellem 1-6 (fx vælg 1 for… og 2
for… osv.)

-          Dernæst når de stilles videre så skal de stå i kø indtil der er blevet fortalt noget, som er led i vores markedsføring, dvs
dette kunne være om de har husket at tilmelde sig vores nyhedsbrev osv. Og derefter stilles videre til de valgte imellem 1-6 eller mere.

-          Mulighed for at stille videre til et eksternt nummer, hvis fx valg 6 er en mobil telefon eller lignende i ovenstående menu.

-          Mulighed for at sætte flere internet telefoner til og evt. viderestilling, hvis der er ringet forkert op, eller et opkald skal stilles videre.

Evt og dette:

-          Mulighed for nummervisning på hver enkelt telefon i virksomheden

-          Mulighed for at gemme nummere, evt. ved at køre det igennem computeret på en måde, derved kan vi også få den til at tjekke om nummeret er en af vores kunder i forvejen, og derved se med det samme om vi har snakket med kunden før

Mvh

 

Kim Sand Sørensen


 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Først og fremmest vil jeg råde dig til at søge professionel rådgivning. Tag fx fat i Jesper Dahl fra Netkoncept og hils ham gerne fra mig. Eller Thomas G Johannesen fra Datametrix. De er begge hamrende dygtige teknikere, som kan lede dig på vej.

Dernæst vil jeg lige nævne, at det lyder som du skal have mere en et omstillingsbord med nogle muligheder for stemmeoptagelse etc. Du skal have en IVR, som er en server med software til at styre menuer, indsamle data osv. osv.

Nu om dage får man heldigvis en masse for få penge.

God fornøjelse
Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har mod paa det og ikke er bange for at faa beskidte fingre, kan jeg anbefale Asterisk. Asterisk er en Open Source software-PBX. Her kan du saette alt det du naevner ovenfor op, omend det ikke er point''n''click. Tilgengaeld er softwaren gratis.

Digium saelger hardware der kan snakke sammen med Linux og Asterisk:

http://www.digium.com/en/products/hardware/analogmodules.php
http://www.digium.com/en/products/hardware/analogcards.php

Husk at FXS (Foreign eXchange Station) er til ''interne linjer'' hvor PBX''en skal levere klartone og FXO (Foreign eXchange Office) er til bylinjer hvor PBX''en faar leveret klartone

Derudover taler Asterisk ogsaa SIP - saa du kan nemt oprette nogle kontoer hos nogle af de forskellige VoIP-udbydere og rute kaldende rundt til den billigste udbyder. Ligeledes hvis du er paa farten kan du bruge en softwaretelefon paa laptoppen og forbinde hjem til PBX''en og faa en billig bylinje fremfor dyr udenlandsk mobilroaming.

Hvis ikke du er vildt teknisk, kan det godt betale sig at finde nogen der er. Asterisk er meget fleksibelt, men det kraever ogsaa lidt knofedt at faa det til at spille :)

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kig evt lidt på www.segtel.dk og deres hosted pbx løsning. Den skulle kunne klare hvad du efterspørger og de er super professionelle.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)