Hej, jeg er ved at starte min egen virksomhed, med salg at et helt nyt træ produkt, som jeg desværre af forretningsmæssige årsager ikke kan komme nærmere ind på endnu, men jeg vil nederst i dette indlæg, præcisisere kvaliteten mv.
Det er utroligt vigtigt for mig, at kontakten /leverandøren er indstillet og klar på at være utrolig flexsibel med hensyn til leveringer, hastighed, mængder , transport mv.
Ønskesenariet vil defor være at få et rigtig godt samrabejde med et Savværk - og meget gerne et sted i Sverige, hvor ejeren (erne) vægter kvalitet, levringssikkerhed og garanti for store leverancer på kort tid efter ordre afgivelse og i øvrigt vægter ærlighed og gennemskulige konkurrence rigtige priser og aftaler som et af de vigtigste mantra i deres virksomhed.
BESKRIVELSE:
Fyrtræ / Nåletræ
Færdige emner i råt træ som vi har behov for til videre forarbejdning:
Ca. 81.000 meter 3,0 CM X 2,5 CM X følgende mulige færdige længder: L. 180CM/270CM/360CM - men helst, hvis muligt i 450CM. - Træet skal være høvlet eller skåret
Ca. 44.000 meter 4,0 CM X 4,0 CM X følgende mulige færdige længder: L. 180CM/270CM/360CM - men helst, hvis muligt i 450CM. - Træet skal være høvlet eller skåret
KVALITETs KRAV:
Kvinta eller det der svarrer til 5. Sotering af den næstbedste soteringsklasse.
.
Knast størelser fra str. 0,8 CM op til MAX 2 CM. Men dog ikke alt for mange !
Fugtighed max 10%
Vedr. Harpex samt fugtindhold og ikke mindst knaststørelser, er det et krav, at der ikke må være væsentlige forkomster eller svigende kvalitet på disse områder - defination er derfor meget svær at beskrive, hvilket gør, at jeg alene af den årsag er sikker på, at en besigtigelse af træets samlede kvalitet - vil være påkrævet fra vores side af - inden evt. Afgivelse af ordre og den endelig godkendelse mv. Vil kunne finde sted.
Jeg ser frem til at høre fra Jer.
Morten
morten@bitworks.dk
Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder i Polen. Jeg har hands-on erfaring fra arbejde både i Danmark og Polen. Hvis du har brug for den slags ydelser er du velkommen til at kontakte mig. Jeg taler og skriver 100% polsk og arbejder med base i Polen.