Jeg kan kun forholde mig til hvad der står i skrivelserne fra E&S. Der er således intet overhovedet til hinder for, at I kan have et cvr.nr der består af firmanavn A/firmanavn B med enten samme branchekode eller flere branchekoder tilknyttet, men med fælles momsafregning m.v.
Lad os slå fast at dette ikke har noget med "binavne" at gøre. Binavne er forbeholdt selskaber med begrænset ansvar.
Muligheden for at lave et firma med et administrativ SE-nummer og supplerende navn gælder for en person som eksempelvis har et ønske om at drive 2 forskellige firmaer med persolig hæftelse. Her er der konkret tale om 2 enkeltmandsfirmaer. Hvis de skal lave den løsning, som du er inde på kræver det at den ene opgiver sin virksomhed og lader sig ansætte. Hvis der er 2 ejere af et firma med personlig hæftelse vil det per definition være et I/S.
Som jeg forstår indlægget, så er det ligegyldigt med hæftelsen.
Korrekt binavn er tilhørende selskaber, men et supplerende navn til samme CVR nummer og med tilførelse af yderligere branche info kan godt lade sig gøre.
Jeg forholder mig alene til hvad Erhvervs- & Selskabsstyrelsen skriver, og dem vælger jeg naturligvis at sætte min lid til, da de administrere CVR og forhold omkring CVR.