Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv betatester og få et gratis Bzcure online backup abonnement (værdi: kr. 450).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er i fuld gang med at betateste version 2.0 af vores online backup system, men ud over vores interne testere kunne også godt bruge nogle eksterne, som ikke har nogen forudgående kendskab til Bzcures eksisterende løsning.

Som betatester vil du skulle udføre nogle små opgaver samt svare på et tilhørende lille spørgeskema. For at kunne få ovenstående abonnement skal vi have det udfyldte spørgeskema senest senest 26. oktober 2009 kl. 12:00. 

Melder du dig som betatester og besvarer alle spørgsmål i spørgeskemaet, kan du frit vælge mellem enten 1 års gratis 10 GB Bzcure Basic abonnement (værdi: kr. 467,40) eller 3 måneders 20 GB Bzcure Desktop (værdi: kr. 447,00) abonnement.

Er du interesseret bedest du sende en e-mail til support (at) bzcure . dk , hvorefter du modtagere yderligere information.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 13:57

Hvis der er flere der skulle være interesseret, kan det lige nøjagtig nås endnu, hvis man er lidt hurtig. :-)

Be secure with bzcure.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:03

jeg har testet det, og indtil videre ikke fundet fejl. Nu håber vi bare på det snart bliver søsat og der evt er et partnerprogram/forhandlermodul med inde over

Du modtager mit spørgskema i løbet af eftermiddagen.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 14:28

Hej Kristoffer,

Det er jeg utrolig glad for at høre. Udover betatesten af klientdelen, er vi desuden også ved at teste opgraderingsproceduren af serverne. Det sidste der mangler er så webdelen, som vi knokler en vis del ud af bukserne for at få på plads.

Mht. partnerprogram, så har vi allerede et, omend der på den tekniske side er plads til forbedringer. Her kunne vi egentlig godt tænke os nogle input fra andre om, hvad I forventer. Hvad er minimum? P.t. kører det med en kode, som kunden/forhandleren indtaster ved oprettelsen af abonnementet og på den måde kan salget registreres. Forhandleren får så en e-mail med status hvert kvartal.

Be secure with bzcure.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16

Jesper - bzcure.dk:

Hej Kristoffer,

Det er jeg utrolig glad for at høre. Udover betatesten af klientdelen, er vi desuden også ved at teste opgraderingsproceduren af serverne. Det sidste der mangler er så webdelen, som vi knokler en vis del ud af bukserne for at få på plads.

Mht. partnerprogram, så har vi allerede et, omend der på den tekniske side er plads til forbedringer. Her kunne vi egentlig godt tænke os nogle input fra andre om, hvad I forventer. Hvad er minimum? P.t. kører det med en kode, som kunden/forhandleren indtaster ved oprettelsen af abonnementet og på den måde kan salget registreres. Forhandleren får så en e-mail med status hvert kvartal.

Det der ville passe mig bedst, var hvis jeg kunne logge ind som forhandler og se link/klik statestik og helst også kunne lave link-kampanger, så jeg ved hvilket link har fået hvor mange kliks
Jeg ville også godt have lov til at sende "invites" til mine kunder, så de får en email med et specielt link.
Når kunder meldte sig ind via det link, så ville jeg kunne se kunden under mig, og hvornår de sidst havde taget backup.

Nå kunden melder sig til, skulle de få en besked med:
"du melder dig ny til som kunde under %forhandler navn% - ønsker du han skal se hvornår du sidst har taget en fungerende backup?

På den måde ville man ha styr på alle sine privatkunder

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 20:03

Super! Det er nogle rigtig gode idéer som vi helt sikkert vil benytte os af, når den del snart skal udbygges.

Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)