Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmail-system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har set den anden tråd herinde om udsendelse af nyhedsbreve, men jeg søger noget lidt andet - så jeg ville heller oprette en seperat tråd end at smadre en andens Big Smile

Jeg arbejder lige nu på et spændende produkt, som jeg gerne vil småstarte med at lave lidt pr på... Jeg søger derfor et godt nyhedsbrevsystem, hvor de personer der kommer forbi min hjemmeside kan tilmelde sig en nyhedsmail, så de modtager en mail når produktet kommer på nettet.

Jeg vil nok regne med at skulle bruge omkring 500 mails, men da der går flere måneder inden at produktet bliver færdiggjort giver det ikke mening at betale et mådenligt abonnement.

Kravene er:

• Intet abonnement
  • Mulighed for at sende html emails
  • Mulighed for at flette personlige oplysninger inde... f.eks.. Hej Hans!
  • Statistik!
  • Tilmeldingsformular
  • Nem afmelding af nyhedsbrevet
  • Mulighed for at eksportere data

At mailene bliver udsendt over et stykke tid gør ikke spor...

Tusinde tak for jeres hjælp!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:22

Du kan evt. kigge lidt på www.mailinglist.dk - Du betaler for det du bruger og udsender du ikke noget i eksempelvis 2 måneder, så koster det ikke noget at ligge stand by og du kan forsat lade folk tilmelde sig og bruge systemet

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:30

bacardil:

Du kan evt. kigge lidt på www.mailinglist.dk - Du betaler for det du bruger og udsender du ikke noget i eksempelvis 2 måneder, så koster det ikke noget at ligge stand by og du kan forsat lade folk tilmelde sig og bruge systemet

Vil det så sige at hvis jeg køber de 1000 nyhedsmails i en pakke, og samtidig skriver "amino" ender med at få alle ovenstående funktioner, 4000 mails til 62,5 kr?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:07

Emil Blücher:

Vil det så sige at hvis jeg køber de 1000 nyhedsmails i en pakke, og samtidig skriver "amino" ender med at få alle ovenstående funktioner, 4000 mails til 62,5 kr?

Sålænge det tilbud er gældende, så er det korrekt

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:36

Hej

http://www.phplist.com/ kan det du efterspørger, kræver lidt tålmodighed at sætte op, men ellers ganske gratis.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:30

bacardil:

Jeg vil også gerne anbefale www.mailinglist.dk  som bacardil henviser til.

Et firma i mit perifære netværk havde brug for at få sendt nogle mails ud, efter deres egne forsøg kun havnede i kundernes spam-box. De skiftede til Mailinglist og jeg har kun gode ting at sige om det resultat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)