Jeg blev kontaktet her for nyligt af revisor-pris.dk og ville derfor gerne høre om nogle af jer andre har stiftet bekendtskab med dette firma og om der er noget ved det.
Jeg blev kontaktet her for nyligt af revisor-pris.dk og ville derfor gerne høre om nogle af jer andre har stiftet bekendtskab med dette firma og om der er noget ved det.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Hej Jørgen
Har kørt 10 pristest igennem. Deres beregninger holder ikke særlig godt, slet ikke hvis det bliver lidt indviklet. Har faktisk også kørt en test på deres maler-pris. Her kan man åbenbart ikke få malet loft. Hvis man sætter maling af 180 vinduer ind i et almindelig hus, beregner den bare det.
Mener ikke på nuværende tidspunkt deres produkt er seriøst, hverken for leverandør eller forbruger.
Helt enig, det virker ikke særligt seriøst, har også tjekket deres tagpris, og den holder heller ikke, men de skriver også det er et groft overslag, og man så bliver kontaktet inden for 5 dage, for en en besigtigelse og gennemgang af projektet, med henblik på en rigtigt tilbud.
Så det er bare endnu en ny "tilbudsportal", som vil ind på markedet.
Har kørt et par test på vinduespudsning og det rammer meget godt, måske lige i underkanten, men det er jo heller ikke alle vinduespudsere der tager det samme.
Nu er vinduespudsning, selvfølgelig også mere håndgribeligt end at beregne priser på revisorassistance og for den sags skyld, arkitektassistance.
Det er Opal.it som står bag de mange forskellige tilbudssystemer,- er gået konkurs flere gange og har et langt synde register,- så vær varsom. Søg evt på Simon Klug.