Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til WordPress. Jeg kværker nogen.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lone og andre

her er lidt input ifht. sikkerheden når man har en wp-installation:
http://www.bitrebels.com/technology/how-to-make-your-wordpress-hack-proof/

@Frank Hellerup Madsen tak for dine erfaringer. Det er jo det som det hele handler om at vi deler hinandens erfaringer. :-)

Go søndag!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:06

internetUdvikler:
her er lidt input ifht. sikkerheden når man har en wp-installation:
http://www.bitrebels.com/technology/how-to-make-your-wordpress-hack-proof/

Hvis du hellere vil have den om sikkerhed på dansk, så kan du kigge herovre - http://wpdk.dk/hacks/sikkerhed-wordpress.html

:-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:16

Simon:

Michael Grove:

Hej Lone,

Jeg vil anbefale dig at hive fat i Martin fra Adnecto. Super kompetent og venlig gut, og han er rigtig god til at svare hurtigt tilbage på spørgsmål osv. via mail.

Jeg kan også varmt anbefale Martin fra Adnecto. Jeg ved han bare har styr på det her område - og meget andet iøvrigt.

Helt enig, Martin yder en kanon service, dog er hans webhotel ikke optimalt til WP installationer, ved dog ikke om han har fået styr på det.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:42

Tak til Michael, Simon og Koludabyg for anbefalingerne. Big Smile

Som Koludabyg ganske korrekt påpeger, så er det sådan at vores standard webhoteller ikke kører "smooth" med hensyn til Wordpress, men derimod kræver det chmodding af de filer der skal være skrivbare (for at gøre en lang historie kort, så kræver det lidt teknisk viden at opsætte sådan en).

Vi er dog ved at lancere et nyt produkt, Wordpress Hotel, hvilket skal gøre det nemt og enkelt at installere en Wordpress blog. Her kræves der ingen teknisk viden at opsætte bloggen. Upload din blog, opret en database og du er klar til at blogge.

På længere sigt lancerer vi også et "one-click"-system der gør det muligt at oprette en blog ved hjælp af et enkelt klik med musen.

Som sagt, så er sagen sådan at vi er ved at lancere det, hvilket faktisk bare betyder at det på nuværende tidspunkt kun er "starter" og "value" webhotellet der er optimeret til Wordpress.

Derfor er man mere end velkommen til at afprøve et value eller starter webhotel med Wordpress på. Kører det ikke optimalt, er der 14 dages penge-retur-garanti :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:05

Jeg kan også anbefale unoeuro til private / små web-sites eller wannafind.dk hvis det skal være mere seriøst brug.

Skal det være en udenlandsk host kan jeg anbefale HostGator, de sider jeg har hos dem har jeg aldrig oplevet problemer med.

Servage har jeg også haft mange problemer med, herunder lange svartider og de nævnte sikkerhedsproblemer.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin van de Belt:
Som Koludabyg ganske korrekt påpeger, så er det sådan at vores standard webhoteller ikke kører "smooth" med hensyn til Wordpress, men derimod kræver det chmodding af de filer der skal være skrivbare (for at gøre en lang historie kort, så kræver det lidt teknisk viden at opsætte sådan en).

Øh..... hvilket teknisk viden kræver det? Måske lidt chmodding af filer/mapper men det er da vist også alt?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Niels:

Øh..... hvilket teknisk viden kræver det? Måske lidt chmodding af filer/mapper men det er da vist også alt?

Korrekt, men hr. og fru Jensen gider ikke bøvle med chmodding ;)

Og så er der dem der chmodder alt på 777, hvilket udgør en betydelig sikkerhedsrisiko.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21

Martin van de Belt:

Og så er der dem der chmodder alt på 777, hvilket udgør en betydelig sikkerhedsrisiko.

Ja det er fantastisk når man ser Wordpress forums, hvor de "fixer" pluging eller kodningsproblemer ved at chmodder alt på 777. Det læser andre så som en korrekt løsning, og for fremtiden er det deres std. svar på ALT

Bagefter kan de så ikke forstå deres blog er kompromitteret og har fået diverse Iframe skudt ind i deres templates

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:39

Martin van de Belt:
Korrekt, men hr. og fru Jensen gider ikke bøvle med chmodding ;)

Hmm.. nogle gange er det en bagdel at have været 12 år i branchen.... man aner jo ikke hvilket niveau normale mennesker er på ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:14

Yusuf:

Jeg vil slet ikke anbefale One.com.

Deres sikkerhed er meget ringe, og de ser ud til at være ligeglade med det, selvom man fortæller dem hvor hullet er og hvad det skyldes / hvordan det kan rettes.

Jeg vil til gengæld anbefale Gigahost 

Nu har Gigahost ikke selv været for heldige med det man kalder sikkerhed.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)