Alle fire giver duplicate content, og jeg vil anbefale at du 301 redirecter de tre første til den sidste af dem.
Hvis ovenstående giver duplicate content, så har jeg også et problem på www.mypets.dk som også kan nås på mypets.dk
En hurtig test viser at dette er tilfældet på ALLE ScanNet shops. Jeg håber ikke at dette er et stort problem ifbm. SEO, da jeg betaler ScanNet for deres SEO modul.
Hvis ovenstående giver duplicate content, så har jeg også et problem på www.mypets.dk som også kan nås på mypets.dk
En hurtig test viser at dette er tilfældet på ALLE ScanNet shops. Jeg håber ikke at dette er et stort problem ifbm. SEO, da jeg betaler ScanNet for deres SEO modul.
Mvh Søren
Hej Søren
Jeg kan se at Google har fået indekseret alle siderne på mypets.dk under www.mypets.dk, så i dette tilfælde har de fået rigtigt fat på det. Men mange sites har nogle sider indekseret under mitsite.dk og andre under www.mitsite.dk. Selvom Google langt hen ad vejen er i stand til at regne ud at de to domæner er det samme, så kan de tage fejl og gør de det får du spredt linkværdien ud på to domæner. Eksempelvis viser følgende søgning at Google har indekseret 21 sider på marjoe.dk og resten på www,marjoe.dk: "site:marjoe.dk -site:www.marjoe.dk".
Det er meget interesant - og noget jeg vil tage op med ScanNet.
Søgningen "site:mypets.dk -site:www.mypets.dk" giver mig 93 resultater som er indexeret forkert ud af de 2600 sider som er indexeret i alt på www.mypets.dk.
Ok, men hvad kan jeg gøre ved det, har jo bare oprettet domænerne ved dandomain, er det dem som skal rette det?
Frank har tilbudt at hjælpe med at redirecte marjoe.se, og det skulle være en smal sag for ham at ordne de andre ved samme lejlighed (vil jeg vurdere).