Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj design og print design jobs søges, tekstil industri og mode

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en erfaren designer og print designer. Jeg søger design jobs inden for tekstil industri og mode. Jeg laver sketches, illustrationer, koncepter, designprofil, færdige oplæg med styledokumentation, tilretning af prøver i samarbejde med konstruktør, og kan være behjælpelig trykt materiale samt  produktion i Bulgarien og Kina..

Konfektion, trikotage og stik

Min hjemmeside med baggrund og referencer: http://www.araghouna.dk/

- direkte link til referencer: http://www.araghouna.dk/referencer.htm

maria

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:24

Hej Maria

Ved ikke om du stadig er interesseret i arbejde, men tænkte da jeg lige ville prøve og spørge..

Jeg har lige lagt et indlæg ind idag, men ser ikke rigtig ud til der gives nogle svar - så må jo selv forhører mig lidt omkring..

Jeg kunne nemlig godt tænke mig og opstarte mit eget tøj-mærke.. Med økologisk tøj! Det er sådan lidt i forbindelse med en webshop jeg prøver at få op og kører, hvor tøj/sko/lignende så skulle være en del af det også (men hvis det fungerer og kan sælges, så skulle det da også gerne ud i butikkerne).. 

Jeg har ikke den store økonomi, og heller ikke  erfaring med design.. Men jeg har min egen smag, og kan godt være en anelse kræsen angående tøj, så jeg tænkte, hvorfor ikke prøve og lave noget nyt, som både jeg og en samarbejds-designer synes om? Og så må man jo få økonomien til at fungere - kunne jo sikkert godt være nogen ville investerer i det...

Så gik jeg egentlig ud fra, at alt efter hvordan arbejdet fordeles så fandt vi en god procentfordelings-løsning, og så skulle designeren selvfølgelig stå for at tegne og udvikle - og ligesom komme ud med sine ideer - og så vil jeg i så vidt mulig omfang prøve og supplerer med de ideer jeg har (og min stil/smag) og give konstruktiv kritik og indrage nye forslag, så der udvikles noget vi begge er tilfredse og enige om..

Men jeg ved ikke om det er noget der kunne interessere dig - jeg synes bare det er sjovere og forsøge selv, at lave ens ting, så kan man gøre som man vil, og er ikke afhængige af en arbejdsplads' faste arbejdstider og lignende.. 

Men gi mig da endelig en kald tilbage, og fortæl mig hvad du tænker :).. Glæder mig til at hører fra dig..

Fortsat rigtig god dag - mvh Uffe.. 

Fra holbæk
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:23

Hej Maria.

Er du kommet i job ?

Jeg har et par projekter som jeg går og sysler lidt med - tryk på tekstil bl.a

Min mail er kirstenlings@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)