Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tosset med Christian Audigier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret tosset med tøjet fra Christian Audigier. Ikke så meget Ed Hardy som han også designer for, men mere hans eget brand i eget navn:

http://christianaudigier.com/

Jeg har nu fundet en amerikansk virksomhed der sælger mindre partier til nogenlunde fornuftige priser og jeg overvejer derfor at tage noget hjem.

Da det er en lidt vild ide og ikke ved om det kan bære, har jeg ikke lyst til at poste en masse grunker i et varelager. Jeg overvejer derfor kun at starte med bukser og evt. t-shirts da jeg mener disse varegrupper er mest interessante (og nok kun til mænd i første omgang). Men mit spørgsmål er nu... 

Kan det betale sig at lave en webshop med kun ganske få varegrupper? eller skal jeg hellere prøve at sælge det på diverse aktionssites?

Grundet min forretning Get A Shop er det jo nærliggende at lave en shop (og billigt for mig :)), men omvendt ønsker jeg heller ikke at skræmme evt. potentielle kunder væk fordi der ikke er så mange vare i shoppen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:07

Hej Rasmus,

Hvis du går inde på strøget i København og går lidt ned af de forskellige sidegader, så vil du se at jo mere eksklusiv en butik er, des færre varer er der i butikken, så det tror jeg ikke du skal være bange for.

Du skal eventuelt bare designe siden så den matcher et lille og udsøgt udvalg.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hvis det kommer op at stå, må du lige sige til. Jeg har et netværk som elsker det tøj, jeg kan helt sikkert hjælpe dig med at få skub i det. Så vidt jeg husker er det ikke ret udbredt her i DK, så der er vel mulighed for at score en god markedsandel fra starten af.

Held og lykke med det

MvH

Simon T

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 23:12

Jeg kan ikke svare dig på hvad du bør gøre.

Men jeg vil være en af dine kommende kunder. - Det er ret fedt tøj han designer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:16

Det er så ik lovligt, det du har gang i. Du bryder den Europæiske Trademark og laver illegal parallelimport, som ligestilles med salg af falske produkter og derfor har samme strafferamme og bøde str. Du skal købe produkterne i EU, hvis du vil videre sælge dem!

Smid en PB måske vi kan hjælpe, men lad os tage den derover...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:24

Fashion-Seller:

Det er så ik lovligt, det du har gang i. Du bryder den Europæiske Trademark og laver illegal parallelimport, som ligestilles med salg af falske produkter og derfor har samme strafferamme og bøde str. Du skal købe produkterne i EU, hvis du vil videre sælge dem!

Smid en PB måske vi kan hjælpe, men lad os tage den derover...

Hmm det var da ærgeligt. Har du evt. et link til reglerne så man kan sætte sig ind i dem? Og hvem er den Europæiske importør?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)