Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en fysisk butik der sælger børnetøj? Så har jeg brug for din hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen herinde der har en fysisk butik på Sjælland med salg af børnetøj vil jeg høre om ikke I kunne tænke at hjælpe mig?

Jeg har netop overtaget en webshop med salg af fair trade legetøj og indretning, men har også mulighed for engrossalg på Sjælland. De fleste af varerne gør sig meget bedre i virkeligheden end på nettet, og jeg vil derfor rigtig gerne ha' dem ud i fysiske butikker for at udbrede kendskabet til mærket.

Jeg fik så ideen i min lokale børnetøjsforretning at sælge vores flotte bøjler - jeg har ikke selv set det før og det virker som et oplagt mersalg i en børnetøjsbutik  - men ved ikke om det er helt ude i skoven?

Jeg vil derfor meget gerne høre Jeres mening, og evt. om der er nogle der kunne tænke sig at være "forsøgskaniner"?

Den eneste betingelse er, at du har en fysisk butik på Sjælland. Jeg lægger bøjler til til at starte med, så det koster dig ikke en krone - sælger du nogle, afregner vi naturligvis udfra aftalt engrospris.  Sælger det ikke, henter jeg bøjlerne igen og siger tak for hjælpen :-)

Håber at høre fra Jer - enter her eller via en privat besked.

Med venlig hilsen

Mira

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:12

Er der slet ingen der har en mening?

Hvis du synes det er en dårlig idé, vil jeg også gerne høre det, så jeg ikke bruger unødig tid og ressourcer på at gå videre med den - eller hvis det allerede er afprøvet?.

Anyone?

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:45

Hej Mira

Jeg har desværre ikke selv en butik, men jeg vil da helt klart opfordre dig til at sætte nogle dage af til at besøge nogle børnetøjsbutikker, eller endnu bedre få et møde med Inspiration eller ligende kæder, det er en god gaveidé til børneværelset. Jeg har da selv købt børnebøjler til min søns værelse.

Bare kom igang, det hjælper ikke at du sidder og venter på svar her indefra. Det er et godt produkt du har, og det skal du ud og fortælle

God jagt :-)

Hilsen Katrine

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)