Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med specielle PHP funktioner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har forskellige kontoer hos forskellige udbydere idag, problemet er så at jeg har et system som skal overholde følgende requirements ellers virker det ikke.

Jeg har prøvet på UnoEuro men der virker det desværre ikke optimalt :(

Kan nogen give mig videre til nogen som kan hoste det for mig?

Det er pt. ikke noget trafiktung side - hvem kan i anbefale?

• Apache web server with mod_rewrite enabled.
  • MySQL version 4.0+
  • GD Library 2+ with freetype support.
  • PHP4 or PHP5 with the following configuration
    1. safe_mode = off
    2. open_basedir = (no value)
    3. output_buffering = on
    4. register_argc_argv = On
    5. session.gc_maxlifetime = 15000 (Recommended or higher)
    6. register_globals = off
    7. magic_quotes_gpc = on

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:12

Hey Kasper,

Du er velkommen til at prøve hos os. Jeg kan sige ja til alle jeres requirements, med undtagelse af output buffering.

Er dette nødvendigt, vil jeg anbefale en virtuel server hvor vi konfigurerer den efter behov. Og dermed også slår output buffering til.

Og ellers kunne du prøve hos Gigahost - jeg ved at du i deres kontrolpanel kan skifte disse PHP-indstillinger. Så hvis du kan leve med at der ingen support er og at din side bliver hacket i ny og næ, så kunne du overveje dem :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Jeg kan anbefale dig mediatemple (www.mediatemple.net) med en GS konto, alt afhængig af dine behov, hvis du ønsker at flytte alle dine sites. Du kan selv rediger php.ini efter behov, men standard ser den således ud http://s1555.gridserver.com/gs-bin/phpinfo.php5

Du kan via php.ini rediger output buffering, samt tiden for session.gc_maxlifetime. Dog lyder det rimelig vildt at du skal have en lifetime på mere end fire timer? standard ligger den på 24 minutter, hvilket jo i mange tilfælde burde være alt mere end nok ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:11

Det der lyder lige som en opgave for vores Medium webhoteller:

http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel

De bliver sat op præcis efter dine ønsker af en teknikker som du selv bliver sat i telefonisk kontakt med. Du skal være velkommen til at kontakte mig på 41 28 28 08 eller mmc@specialhosting.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:33

Hej Martin,

Kan du forklare hvad output_buffering gør / er?

Mht. til gigahost - så pas lige på du ikke anklager dem for noget ;)

Mads, jeg var mest interesseret i en dansk host, dog så prisen ok ud.

Mikkel, jeg har også kigget på dine løsninger. Men jeg vil absolut ikke ofre så meget pr. måned.

Så passer Gigahost eller måske en VPS til 99,- hos Adnecto lidt bedre mit budget, eller også en af hans webhoteller såfremt output buffering ikke har den store betydning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:39

Smith:

Mikkel, jeg har også kigget på dine løsninger. Men jeg vil absolut ikke ofre så meget pr. måned.

Det var en skam, så må du jo nøjes med en mindre løsning :o)

Du skal under alle omstændigheder være velkommen til at vende tilbage når engang olien springer i baghaven :)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:41

magic_quotes_gpc = on burde man da have stopped med at bruge for mange aar siden. Hvor gammelt er det scripts du proever at koere siden de kraever det?

Naa men bortset fra safe_mode og open_basedir saa burde du da kunne saette de andre vaerdier i en .htaccess fil, og dermed ikke vaere afhaenig af hvilke vaerdier udbyreder har valgt som standard.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:29

Hej Martin,

Ja, og desværre understøtter unoeuro ikke safemode off, men hvordan med de andre værdier i .htaccess ?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:39

Smith:

Hej Martin,

Kan du forklare hvad output_buffering gør / er?

Mht. til gigahost - så pas lige på du ikke anklager dem for noget ;)

Mads, jeg var mest interesseret i en dansk host, dog så prisen ok ud.

Så passer Gigahost eller måske en VPS til 99,- hos Adnecto lidt bedre mit budget, eller også en af hans webhoteller såfremt output buffering ikke har den store betydning.

Output buffering betyder ligesom navnet siger, at outputtet bliver gemt i cachen indtil filen er eksekveret (ja det er det dansk :p). Først når filen er kørt helt igennem, bliver resultatet sendt til browseren.

Mht. til det med Gigahost, så er det baseret på mine personlige erfaringer :) Men hvis der er rettet op på det nu, så tager jeg det selvfølgelig i mig igen. Sorry Gigahost ;)

Du er velkommen til at kontakte mig. Vores bestillingsdel har ikke taget hel højde for de nye priser endnu, men en VPS 1 fås til 95 kr. hvis du lige sender en mail til mig (du har min mail).

Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:24

Hej Smith,

Hvilket system (CMS System) er det du benytter som skal opfylde disse krav? Det gør det måske lettere at søge efter en host, hvis du fortæller navnet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)