| Hej kære aminoer, Her den anden dag var der en person der havde udarbejdet kreditkort logerne i nyt design men kan ikke finde indlægget, nogle der kan hjælpe...? | 
Du finder dem lige her. 
 Debat
             Debat

| Hej kære aminoer, Her den anden dag var der en person der havde udarbejdet kreditkort logerne i nyt design men kan ikke finde indlægget, nogle der kan hjælpe...? | 
| Hej Casper, Mange tak for hjælpen ;-) | 
| Det var mig! Det var mig! Det var mig! ;-) 
 Jeg er mester i ligegyldige indlæg ;) 
 | 
| Lone dit tidligere, "profilbillede" var 10 gange mere catchy - tøvs 'a. Men du tøvt nok bår, at der sku' ske nowe ny. | 
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
| 

haha, ja - men jeg frygtede efterhånden at folk troede det var et selvportræt. Og så sidder jeg hér og er  buttet og træt og gemmer mig bag en tegning af en model-tøs  ;-) 
 | 
| Enig med CPU. Det andet var meget bedre! Ingen grund til at gøre dig yngre! Dit bedstemor billede var perfekt! | 
| Jeg sgu ligeglad  Bare du ikke ligger billedet af din "klage" til scannet på....nederste ......  | 
| 

Så får du den, Henrik.  

Den har skam været på Amino ;-) Selvfølgelig. 
 | 
| 
 Hmmm..... Det er det "pigerne" her i huset siger om mig!  Men jeps billedet passer godt til dig - din "bedstemor omsorg", skarpe tunge og lune..... jeps jeg kan lige se dig!  Henrik |