Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på lejebiler - betalt kun for det du kører!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Kom til at tænke på om folk egentlig vil leje biler og kører i dem, hvor der er reklamer på dem?

Det skal være helt gratis at leje bilen, du betaler bare for forbruget.. Tror i folk ville kører rund i en bil med reklamer på og på den måde skilte med at man kører i en lejet bil, også selvom det intet koster.

Altid en ny ide!

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 13:44

Det er jeg da næsten sikker på at folk gerne vil. - Men får du ikke svært ved at få økonomi i sådan et projekt, tænker afskriv, forsikring etc.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 13:45

Kommer an på hvad reklamerne på bilerne skal koste. Man kan også vælge at tage et mindre beløb for at leje bilen..

Altid en ny ide!

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 13:48

Hej med dig.

Det lyder som en spændende ide. Jeg ville helt klart være interesseret, hvis du får det op at stå.

Giv endelig besked, når det gør.

Held og lykke

De bedste hilsner Torben

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:49

Det lyder som en god ide... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hvis du kan stille en bil til rådighed, hvor jeg kun betaler for forbruget, skal jeg med glæde køre rundt i den - uanset reklamer eller ej.

Du vil helt sikkert kunne få en masse til dette. Tænk bare på studerende på videregående uddannelser mellem 18-30 år, der blot har en SU at leve for. Jeg har dog også svært ved at se hvordan du kan få det til at løbe rundt, da firmaerne jo vil skulle betale en god sum penge for reklamen, uden egentlig at vide hvor denne vises rundt henne.

Men jeg skal gerne være den første kunde, hvis du kan stille en bil i Århus.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 13:52

Er et stykke inde i det, skal lave noget undersøgelse og finde mulige annoncører!

Desuden skal jeg finde ud af hvilke biler der skal bruges..

Vil i mene at man skal købe brugte biler, som er lidt mere luksus eller nye biler som er mindre i det, såsom Fiat 500, Mini Cooper, C1 osv. ?

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 13:55

Man kan sige at det er lidt ligesom tv-reklamer, radio, hvor man ikke rigtig ved hvem man rammer.. Men biler er rigtig gode til brandværdi!

Altid en ny ide!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:57

Miloz:

Er et stykke inde i det, skal lave noget undersøgelse og finde mulige annoncører!

Desuden skal jeg finde ud af hvilke biler der skal bruges..

Vil i mene at man skal købe brugte biler, som er lidt mere luksus eller nye biler som er mindre i det, såsom Fiat 500, Mini Cooper, C1 osv. ?

Tror du skal regne lidt på det :)

Idéen er fantastisk, men tror ikke på det kan blive til en realitet.

Jeg har ingen idé om hvad bilreklamer koster, men kunne forestille mig at det var måske 5-10.000 kr. for en hel bil.

Hvilket firma vil betale flere tusinde for en bil med reklame, uden at de reelt ved hvor den kører, og især hvor meget den kører.

De kan jo faktisk betale flere tusinde for en bil som står i min garage.

Men jeg kan da sagtens finde små 500 af mine venner, der ville sige ja til dit tilbud :)
Som ung er det forsikringen, og afskrivningen som hiver tænder ud, og hvis man sparer den, så er folk skam friske.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 14:02

Hmm 5-10.000 tror jeg slet ikke på.. Desuden vil det være flere forskellige firmaer som skal reklamere og som skrevet før, så kan du heller ikke være sikker på hvem der ser din tv-reklame dog betaler man hurtigt 50.000 kr. for et 30 sek spot..

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)